• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tv-storlek.

Örjan o Helen

HBK Medlem
Kommun
Härnösand
HBK-Nr
9222
Medlemskap
2025
Hej, jag har en Burstner solano , i den finns ett speciellt skåp me skjutlucka för tv . Är det så att man får in en19 tums tv där ? Gärna tips på en apparat som är bra å drar lite ström .(Netonnet har visst slutat me 19tum).

F

F.d. 25267

Guest
Sv: Tv-storlek.

Hej. Mät utrymmet noga och gå sedan in på netonets hemsida och kolla måtten på de olika tv-modellerna så ser du vad som får plats.

Per

F

F.d. 55528

Guest

Har också en Solano (2012). De flesta 19" går in utan problem. Skåp o hållare är gjort för 19".
Jag har klämt in en 22" i mitt, men då är hållaren flyttad till bakkant av skåpet och millimeternoga placerad på rätt ställe.

Angående att mäta skåpet o matcha med TVns mått, så tänk på att den skall monteras på hållaren, inte bara stuvas in i skåpet...

/ TommyQ

Kaehne4363

HBK Medlem
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2027

Hvis du ikke allerede har købt TV, så husk også at måle afstand mellem beslag og rummets yderkant.

Forskellige tv-mærker har forskellig placering af hullerne til VESA beslagene, så selv om rummet passer, så er det ikke sikkert, at du kan flytte beslag så det passer.

Toppen