• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TV-storlek Rapido

Status
Stängd för vidare inlägg.

BenSo 08

HBK Medlem
Kommun
Hässelby
HBK-Nr
3033
Medlemskap
2025
Är det någon som installerat en 17" TV i sin Rapido 966M? Vilket fabrikat är det som kan passa i så fall? Krävs det några särskilda åtgärder för att det skall gå?

KaloPia

FD HBK Medlem
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
538
Medlemskap
2021
Sv: TV-storlek Rapido

Hej på er !
Vi har monterat en Philips 19"i våran Rapido 966M,det enda jag gjorde för att få plats i skåpet
var att ta bort skyddsskivan över kabeldragningarna vid ytterväggen + sätta en liten klots till magnetlåset så att dörren är lite öppen när den är "låst" det syns inte.
Mvh Kal

staffanb

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
206
Medlemskap
2026

Jag har inte installerat någon 17", men dock en 19" Samsung 6-serien. För att den skall få plats var jag dock tvungen att flytta fästet. Det måste centreras och höjas något. Alltid trevligt med en så stor TV som möjligt. Jag har en 7096+ men om jag kollat rätt har ni också TVskåp över kyl/frysen.
Staffan

staffanb

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
206
Medlemskap
2026

Tillägg:
TV:n heter mer exakt LE19A656 och är en riktig höjdarTV - hade varit ännu bättre om jag sluppit en extern 12v/220v-konverter. Den är 48cm bred och jag har inte behövt göra någon annan justering än att flytta fästet.
Staffan

BenSo 08

HBK Medlem
Kommun
Hässelby
HBK-Nr
3033
Medlemskap
2025

Tillägg:
TV:n heter mer exakt LE19A656 och är en riktig höjdarTV - hade varit ännu bättre om jag sluppit en extern 12v/220v-konverter. Den är 48cm bred och jag har inte behövt göra någon annan justering än att flytta fästet.
Staffan
Hej o. tack för svaret!

Vilket fabrikat står beteckningen för?

M v h
Bengt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen