• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tvätta Husbilen i November-Mars i 08-Land.

Helena & Lasse

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
34637
Medlemskap
2024
Det är inte lätt att hitta en helgöppen tvätthall i Sthlms området där man kan få hyra hallen för en tvätttid.
Det finns någon i Jordbro och en borta i Kungsängen, men i sydvästra området lyser de med sin frånvaro.

Någon som har ett tips var man kan hyra in sig i en tvätthall.
(helst med egna medel. men om kravet är hallens medel så accepteras det med.)
 

Tompan60

HBK Medlem
Inlägg
1.849
Kommun
Solna
HBK-Nr
30589
Medlemskap
2025
Det är inte lätt att hitta en helgöppen tvätthall i Sthlms området där man kan få hyra hallen för en tvätttid.
Det finns någon i Jordbro och en borta i Kungsängen, men i sydvästra området lyser de med sin frånvaro.

Någon som har ett tips var man kan hyra in sig i en tvätthall.
(helst med egna medel. men om kravet är hallens medel så accepteras det med.)
Är det för kyligt att vara ute? Okq8 har tvätt ställen med hög takhöjd och även ramp för taktvätt. Funkar för underhållstvätt.

Just nu är det nästan sommartemp med ca 8 grader...
 
Senast ändrad:

Helena & Lasse

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
34637
Medlemskap
2024
Är det för kyligt att vara ute? Okq8 har tvätt ställen med hög takhöjd och även ramp för taktvätt. Funkar för underhållstvätt.

Just nu är det nästan sommartemp med ca 8 grader...
Mest för att det är skönare i en varm hall, där man har tid att låta skummedlet verka och blåsa torrt med tryckluft.
Vi har några ställen utomhus, Tanka i Tumba och Glimra i Salem som takhöjden tillåter husbilar. Men ofta kö dit när jag har tid.
 
Toppen