• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tvätt

F

F.d. 52999

Guest
Hej!

Är det någon som har testat den nya uppladdningsbara högtryckstvätten Easy Wash från We Camp och som säljes av Kama?

Nyfikna
Claes & Karin

Cia och Magnus

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
20217
Medlemskap
2025
Sv: Tvätt

tar upp tråden.
Har beställt en för användning både på hb och båten. Blir alltid frustrerad över att inte ha vatten på varvet på våren i tid. Ofta sätts det på någon vecka innan sjösättning. Och husbilen har vi inte heller möjlighet att tvätta på ett bra sätt. Återkommer med omdöme när jag provat

F

F.d. 940

Guest

Jag har denna så kallade högtryckstvätt, köpte den på clas Olsson för ett par år sedan då sålde dom ut den för några hundra.
Visst går det att skölja av husbilen när man har tvättat.
Men det är ingen högtryckstvätt.
Den är bra till att tvätta av cyklarna.
Arne.

Cia och Magnus

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
20217
Medlemskap
2025

I reklamen står det inget om att det är en högtryckstvätt vad jag sett. En sådan har vi redan.
Vad jag behöver är vatten att spola bort smutsen med när jag skurar bilen - båten. Man kan fylla den via duschen i garaget på husbilen tänkte jag. Vi har 300 liter ombord så det räcker ett tag. Husbilen ska stå bredvid båten under vårrustningen.
Tror faktiskt det blir bra. Är den bra till cykeltvätt så borde den duga till annat också.
Hoppas få den innan påsk så vi kan börja vårrustningen (efter en husbilstripp fre-lö)

Toppen