• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tvätt

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Morning go vänner.
Ni som bor mycket i husbil och tvättar lite småkläder då och då, var hänger ni dom på tork?
Jag har ju så dålig dusch i min bil (ihop med toan) så där får det ju inte platts.
Tipps?
MVH KEJO

KuMaNi

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029
Sv: Tvätt

Hej Kejo!
Även i vår gamla CI Mizar hängde vi tvätt i duschen - monterade en stång i taket. I vår nya bil är det inga problem, duschen är stor och rymlig med stång i taket. För övrigt kan vi också hänga på handdukstorken. Naturligtvis nu när det blir sommar har vi en liten torkvinda ute - att föredra om vädret tillåter.
Mycket att tänka på - men otroligt mycket att vinna.
Kurt & Margot

Senast ändrad:
F

F.d. 25023

Guest

Ett par snören eller stång mellan väggarna ovanför sängen nära väggen, så man inte
behöver ta bort det under natten, är jättebra.

När man kör, så rör tvätten sig och torkar snabbt, det är fö. torrare där än i duschrummet
och det hjälper sin del. Har haft detta på alla våra bilar.

hälsning
jyrki

Leif-143

FD HBK Medlem
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
143
Medlemskap
2021

jag har på jula köpt en torkställning ca 40 x 60 att hänga i fönstret, antingen inåt eller utåt beroende på väder. funkar bra för mej. den kostade bara ca 30 kr.

Toppen