• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tusen tack för att Ni finns

D

Deleted member 11118

Guest
Många frågar ofta mej hur kan du ha husbil som är så oteknisk och ohändig (kul ord) jag vet hur man tankar och kör så bara det är en bra början. Lite har jag lärt mej genom de senaste 3 åren med vår första husbil.

Jag har svårt läsa instruktioner, jag fattar oftast inte vad som menas och vad där står ett handicap jag haft hela livet och som kanske hänger ihop med min lilla dyslexi. Därför är detta forumet det bästa sättet att få information, om hur saker och ting funkar i en husbil. Här finns alltid någon som vet svaret, här finns alltid någon som förklarar så jag fattar.

Ni där ute i det avlånga landet Sverige vet inte hur otroligt glad jag blir när jag får hjälp och jag fattar svaret och kan själv fixa till det.

ÖNSKAR ALLA EN GLAD PÅSK

Lars Jönsson

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

T

Teddi

Guest
Sv: Tusen tack för att Ni finns

värmande ord lasse j,,de finns alltid nåt att sätta tänderna i,,visst e de så,,själv e ja inget teknisk,,men kanske en o annan natti-natti plats kan ja bidra med,,
ja tror vi löser de mesta,,ja vet ingen fråga utan svar har givits,,de e stort,,

ja vill passa på ock tacka för dom mail ja själv har fått från andra medlemmar,,precis detta värmer,,dessa mail gör att man vill fortsätta,, en klapp i ryggen för de jobb man lägger ner,,även om man påstår nåt annat så e detta min stora grej,,så ja kommer att fortsätta på de ja e bra på,,:D

tack,,glad påsk från teddi,,

MaBi

HBK Valberedning
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Sv: Tusen tack för att Ni finns

Hej!
En riktigt GLAD PÅSK önskar vi!