• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Turistinfo. Holland

I

Inger & Taeke NL

Guest
Hej på er alla!

Jag har letat upp lite Hollandsinfo. som finns att läsa på vår nya Weebly-blog

som står, om allt har fungerat som det ska, i vår signatur.

Min plan är att med tiden sätta jag upp mer information om Holland.

Det första som har med blommor att göra sker redan i Februari.

Hälsningar!!

Helene och Ingemar

HBK Medlem
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
1920
Medlemskap
2024
Sv: Turistinfo. Holland

trevligt med en sida från Holland. Vi brukar åka den vägen neråt eller hem när vi är ute och far. Vi har vänner bl.a. i Harlingen, där vi brukar stå på campingen, men skulle gärna stå på en ställplats om det finns i närheten. Känner ni till något trevligt ställe?

I

Inger & Taeke NL

Guest

Hej Helen o Ingmar,

De enda platserna som jag vet har jag satt upp på vår blogg, om du trycker på Holland där det står Ställplatser/Campings vi besökt, så kan du se om det är något som passar.

Hälsningar från Dokkum!

Suning

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
7133
Medlemskap
2025

Hej Inger o Taeke !

Trevligt med information från Holland, vi har vissa planer på att åka dit och titta till tulpanerna till våren.

Vi är tacksamma för all information, särskilt om besöksplatser och ställplatser.

Hälsningar Suning :)

Topsy12

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
131
Medlemskap
2025

Hej Inger o Taeke
Vi kommer att följa er sida med spänning under våren.
Till påsk är planen att åka ner till Holland och se den berömda blomsterprakten.
Vi är mycket tacksamma för all info ni kan berika oss med.
Ha det så bra
Solveig o Lasse

Hjulnissarna

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1025
Medlemskap
2025

Hej Inger o Taeke!
Mycket trevligt upplagd hemsida ni gjort! Vi utnyttjade ert tips om ställplatsen i Doezum för några veckor sedan på vår resa till England - tyvärr stängd liksom så mycket annat på vintern men värdparet lät oss stå invid deras bostad över natten (dock utan service). Eftersom vår gaspanna av någon anledning under natten inte återstartade blev det ett ganska kyligt uppvaknande vid 6-tiden.... brrrr!
Nu blir hemresan från England på torsdag säkert via Belgien och ev Holland så vi får försöka planera in en övernattning på något av era (eller HBK´s) ställplatser.Eftersom det är i januari blir det kanske lite av en chansning att det blir rätt.
/Boo

Toppen