• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Turister med otrevligt uppvaknande

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: Turister med otrevligt uppvaknande

Ser litet mystiskt ut. Var dessa vagnar hela och körbara igår? Det undrar jag. Det ser mera ut som om man gjort sig av med skrot som man inte längre har bruk för. Detta liknar mera de rester som våra irländska gäster brukar lämna efter sig. Vilka var turisterna som ägde dessa pärlor? Var de registrerade och i så fall på vem? En hund begraven?

habro

FD HBK Medlem
Kommun
Älvsbyn
HBK-Nr
7533
Medlemskap
2022

Ja, nog är det skrot man lämnat efter sig. Trist, men i övriga samhället ser det väl ut lika dant. Släpp skiten där du står!

F

F.d. 53012

Guest

Ytterligare en anledning att undvika landets västra delar, dom gillar inte campare.

janne A

HBK Medlem
Kommun
Orust
HBK-Nr
4160
Medlemskap
2025

Ser litet mystiskt ut. Var dessa vagnar hela och körbara igår? Det undrar jag. Det ser mera ut som om man gjort sig av med skrot som man inte längre har bruk för. Detta liknar mera de rester som våra irländska gäster brukar lämna efter sig. Vilka var turisterna som ägde dessa pärlor? Var de registrerade och i så fall på vem? En hund begraven?

Såg eländet när vi åkte hem i söndags. Inga registreringsskyltar, punktering på samtliga däck (vilka ser ut som dom körts på bara fälgarna ett antal mil). Skulle nog satsa en peng på att ngn dumpat skrot....

//Janne

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040

Ja, det verkar nog mest som reportern hade nyhetstorka och skrev detta utan att kolla upp saken. Det där skrotet måste ha varit skrot redan innan den slutgiltiga misshandeln, och kan knappast ha rullat in i Sverige med tyska semesterfirare.

M.v.h. JANKRO.

Senast ändrad:
Toppen