• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tumbo

BenSo 08

HBK Medlem
Kommun
Hässelby
HBK-Nr
3033
Medlemskap
2025
Sv: Tumbo

Inför ett ev. köp 2012 bad jag en säljare, per e-post, om svar på 2 st frågor jag hade.
Efter att inte ha fått något svar skickade jag frågorna igen. Inte heller denna gång fick jag något svar. Det blev ingen affär.

Det ovan sagda kan ju bero på enskild säljares icke agerande, övriga säljare kan ju vara bra, det får andra svara på.

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025

Jag kan rekomendera Bossings Fritidscenter i Linköping. En mycket bra firma i alla avseenden såväl service som försäljning och personal. :D

Ann Britt och Malle

HBK Medlem
Kommun
Haninge
HBK-Nr
2399
Medlemskap
2025

Hej.
Vi köpte vår första husbil hos Tumbo.
Vi har ingenting att klaga på.
Vi hade några garantifel som åtgärdades utan att det blev diskussion och vi fick ett mycket gott mottagande av både säljare och verkstad.

benzen

HBK Medlem
Kommun
Sjöbo
HBK-Nr
10856
Medlemskap
2025

Jag har köpt 2 bilar där och är helnöjd.Hade några garanti jobb och då sa dom att leta upp en firma som kan fixa felen hemma hos dig och be dom ringa oss så du slipper åka 110 mil.

H

Heddan

Guest

Hej bytte 2 husvagnar ockej lite fuktskadade dom lovade att om vi kom tillbaka så skulle vi få vad vi gav för den hb,men när v kom tillbaka och tänkte byta upp oss,fick man ett svar att de har vi aldrig lovat. då passerade vi på semestern Husbilslandet utaför Kristinehamn, sen har vi handlat av dom,vi har köpt 5st bilar av dom och är jätte nöjda med deras Servise!:)

EPersson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
11890
Medlemskap
2025

Man kan konstatera att ryktet inte är grundmurat gott!
Det finns nöjda och missnöjda kunder. De missnöjda har oftast blivit det efter köpet i samband med fel. Det är en stor handlare som kanske inte har tagit kundvården på största allvar.
Sedan får man ju höra skräckhistorier, men det är ju endast från en part...

Men om du gör affärer gäller det att ha det på pränt som på många andra ställen.

Man kan väl konstatera att affärerna i alla fall går bra.
En firma som med säkerhet finns kvar en god tid.
Det är ju även det en trygghet.

Ris o ros således.

Senast ändrad:

Lasse W

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025

En omständighet som säger en hel del om deras affärsmoral/ närighet,
är att man enl. köpekontrakten,ska betala EXPEDITIONSAVGIFT 300 :- ,även om det handlar om miljonen eller mer på raden ovanför ( = överenskommet pris )!!

Lasse W

BirgittaK

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
13144
Medlemskap
2024

Vi köpte vår första husbil på Tumbo i tisdags. Begagnad. Jag är lite kluven avseende företaget men ett av våra skäl till denna husbil var just att handla av en större firma nära oss.
Vi hämtar bilen i vår och då kommer ju verkligheten fram hur företaget fungerar.
Ser fram emot sommaren och många mil på vägarna.

Hälsningar Peder och Birgitta

sacce

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2025

Vi har köpt två husbilar av dom...i sista köp hade vi olika uppfattningr om overenskommen leveranstid angående husbilen men tog en rejäl diskussion med DOM och och blev helt nöijd.

Toppen