• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tumbo i Kvicksund

benzen

HBK Medlem
Kommun
Sjöbo
HBK-Nr
10856
Medlemskap
2025
Vill bara ge beröm åt Tumbo i Kvicksund för bra service och bemötande.Vi har köpt två husbilar av dom och är jättenöjda med deras service.Inga bekymmer att få felen åtgärdade trots att vi bor 55 mil ifrån dom.Alla fel som gick på garantin fick vi lämna in bilen på en verkstad som vi ville skulle göra jobbet så att vi slapp åka så långt.Känner att jag vill ge beröm när man är nöjd med en handlare och inte bara skriva när man är missnöjd.

Joppe

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
12196
Medlemskap
2023
Sv: Tumbo i Kvicksund

Det låter bra, vi har köpt en Sunlight T64 där som ska hämtas i april. Håller med man ska inte bara skriva och klaga utan även få fram det positiva.

F

F.d. 53358

Guest
Sv: Tumbo i Kvicksund

Vi köpte en Sunlight T69 i höstas av Hillmans husbilar i Oxelösund. Vi är överst nöjda, både med bilen, bemötandet och priset.
Vi har gjort bilen färdig för våren och sommarens äventyr.
Ha en riktigt trevlig sommar önskar Ritva o Uno

Toppen