• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TT-Line

F

F.d. 6841

Guest
Hej alla HBK:are!

Någon som kan tala om, om jag drömt eller inte..... Tror det var här på HBK jag läste om att TT-linjen (eller vilken färjelinje det nu var) skulle bjuda på 2 meter om man beställde biljett innan den sista, nu i maj månad, men kan inte hitta "tråden". :eek:

Tänkte beställa biljett från Swedala till Tyskland idag, om det nu är någon vänlig som kan tala om, om jag drömt eller inte.:wideeyed:

Ha det! :bye:

MVH Pajen

F

F.d. 6841

Guest
Sv: TT-Line

Hej Kaktus och TACK!

Var rädd för att dem två små grå, innanför pannbenet på mig hade gett upp!
Men en av dem fanns tydligen kvar.....:bock:

MVH Pajen

Sambal

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4891
Medlemskap
2025

Hej!

Vi åkte den 19/4 kl. 1700 Trelleborg till Travemünde tur o. retur för 1445 sek. med en 7 meters husbil.
Inkl. 15% rabatt från Motormännen.
Vet inte om det priset gäller fortfarande.

MVH
Sambal

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Vi har bokat Trelleborg - Rostock t o r men erbjudandet gällde endast enkelresor. Men vi fick ganska bra rabatter ändå eftersom vi är medlemmar i CC.

Toppen