• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Trovärdig återförsäljare - Husvagnsexpo i Bromölla !

Night hawk

HBK Medlem
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
27533
Medlemskap
2025
Hej,

jag gör följande direkt från hjärtat och utan avsikter. Tycker det är viktigt att ibland strö även rosor kring sig och jag känner det faktiskt nu som rätt att med varm hand rekommendera Husvagnsexpo i Bromölla till den som står i husbilsköpstankar.

De har både uppvisat god vilja och ett professionellt intresse för mig som ägare till en EuraMobil i ett reklamationsärende, trots att jag faktiskt inte köpt bilen av dem.
Jo, de är ju representanter för märket men det är ju inte alltid så enkelt här i livet...
Deras verkstad gör dessutom fantastiskt snygga jobb och håller sina planerade tider.

Gör ett besök hos dem. Jag är övertygad om att du precis som jag kommer att bli lika
väl omhändertagen och servad.

Bo-Lennart

F

F.d. 25246

Guest
Sv: Trovärdig återförsäljare - Husvagnsexpo i Bromölla !

Vi behöver alla beröm vi är så snabba att ge dålig kritik detta gillade jag! :):):):)

REDNECK

HBK Medlem
Kommun
Sölvesborg
HBK-Nr
3995
Medlemskap
2030

Jag håller med dig 100%
jokke virtanen sölvesborg

WillyPe

FD HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2029
Medlemskap
2023

Här kommer det mer positivt. Jag köpte min husbil hos Husbilslandet som ligger söder om Kristinehamn. De har alltid varit mycket tillmötesgående och hjälpsamma. Det är en firma som jag gärna återkommer till. All heder åt dem. :msn_sun::msn_sun::msn_sun:

-geva-

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
7145
Medlemskap
2025

Vi har ingen annan erfarenhet av Husvagnsexpo än att vi var spekulanter på en Dethleffs och pratade med säljaren Jonas. :msn_thumbup:
Upplevde honom mycket trevlig och pålitlig och inte som "kletig säljare" som lovar allt innan påskrift.
Nu blev det inte en Dethleffs denna gången, men det beror definitivt inte på säljaren.

Nyfiken

FD HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1298
Medlemskap
2021

Hej,

jag gör följande direkt från hjärtat och utan avsikter. Tycker det är viktigt att ibland strö även rosor kring sig och jag känner det faktiskt nu som rätt att med varm hand rekommendera Husvagnsexpo i Bromölla till den som står i husbilsköpstankar.

De har både uppvisat god vilja och ett professionellt intresse för mig som ägare till en EuraMobil i ett reklamationsärende, trots att jag faktiskt inte köpt bilen av dem.
Jo, de är ju representanter för märket men det är ju inte alltid så enkelt här i livet...
Deras verkstad gör dessutom fantastiskt snygga jobb och håller sina planerade tider.

Gör ett besök hos dem. Jag är övertygad om att du precis som jag kommer att bli lika
väl omhändertagen och servad.

Bo-Lennart

Här kommer mera rosor. Jag har fått fin service hos Husvagns- Svensson i Lidköping. Mvh Frank

Fam Grönberg

HBK Medlem
Kommun
Tingsryd
HBK-Nr
6393
Medlemskap
2024

Vi trivs med att vara kund i Bromölla.Jättebra service inga problem med garantiåtagande trevigt bemötande.Vår nästa husbil köper vi där också .

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022

Här kommer mera rosor. Jag har fått fin service hos Husvagns- Svensson i Lidköping. Mvh Frank
Här kommer mer rosor en stor bukett vinslövs fritidscenter är oslagbara när det gäller cervice och kundomhändertagande, det ligger 4 mil från bromölla.

F

F.d. 53074

Guest

I fjol köpte jag en ny Nordic hos Nordic Husbilar i Kristinehamn. Jag uppskattade verkligen att dom ringde och talade om när dom började bygga just min bil. Det gjorde att jag kunde komma till fabriken när jag ville och "titta till" HB:n och få se hur och var diverse ledningar o dyl drogs. Jag tror mig ha fått en bättre förståelse för hur grejerna funkar och hänger ihop, vilket ju inte bör vara någon nackdel. Det skulle jag ha behövt veta i förra HB:n...
Bemötande i övrigt och service av högsta karat!

Kjell :D

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Jag har i princip handlat allt inom camping, husbilar, husvagnar, tillbehör och service av Holiday Husbilscenter i Löddeköpinge, sedan början av 1990-talet! De är unika i sin syn på kunden. Ingen fråga är för stor, eller för liten! Det känns helt enkelt förbaskat bra. Mycket rosor till Per och Bengt!

Krister N

PS! Då ska ni betänka att jag kan vara ganska jobbig..., som kund också! :)

F

F.d. 52940

Guest

Codat husbilar i Fritsla är den bästa för oss
har ställt upp till 100 %
även 3 år efter köpet allt fixar de..
alltid vänliga o glada..
Trots många frågor får man alltid ett vänligt svar....

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025

Jag har i princip handlat allt inom camping, husbilar, husvagnar, tillbehör och service av Holiday Husbilscenter i Löddeköpinge, sedan början av 1990-talet! De är unika i sin syn på kunden. Ingen fråga är för stor, eller för liten! Det känns helt enkelt förbaskat bra. Mycket rosor till Per och Bengt!

Krister N

PS! Då ska ni betänka att jag kan vara ganska jobbig..., som kund också! :)

Vi får väl se vem som är/kommer bli jobbigast som kund hos dem - du eller jag *ler*
Min bil är snart leveransklar :applaus:

Kan tillägga att en försäljare som även själv drar på sig overallen o "mekar" med husbilarna inger extra förtroende hos mig.

Bilagor

• Husbilbak2.jpg
    Husbilbak2.jpg
    10,6 KB · Visningar: 786

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Vi får väl se vem som är/kommer bli jobbigast som kund hos dem - du eller jag *ler*
Min bil är snart leveransklar :applaus:

Kan tillägga att en försäljare som även själv drar på sig overallen o "mekar" med husbilarna inger extra förtroende hos mig.

Majzzan. Jag kan leva med att vara tvåa! (Har viss vana!) :) Joddå, Per Rasmusson tar inte bara på sig overallen..., tror faktiskt att han har den på sig i stort sett hela dagarna!

Du är faktiskt lite sensationell. Efter din beskrivning av Elmia i fjol, så gissade jag faktiskt på att det var Per du handlat av! Så tydlig var du. Sen är ju ju för jäkla bedrövligt att så många av de andra håller så låg klass! Vi får hoppas på kommande generationer.

Krister N

F

F.d. 1639

Guest

Hej,
Kul att läsa något positivt i synnerhet - när vi har beställt husbil hos vännerna i Bromölla.
Lycka till i fortsättningen - nu ser vi fram mot en härlig vår och sommar!
Hälsningar
Carro

F

F.d. 51491

Guest

Precis tvärt om för mig, tillråga på allt 3 ggr. Nu aldrig mera.

F

F.d. 52908

Guest

Hej.
Har också handlat bil av Husvagnsexpo i Bromölla. Är nöjd med köpet och försäljarna. Jag har några garantiärende som jag hoppas få lösta innan tiden går ut.
/ Sören

F

F.d. 52943

Guest

Har inte handlat där, men eftersom vi flyttat till Bromölla är det vår närmsta husbilsverkstad. Fick ett problem med läckage vid TV-antennen. Dom fixade det och levererade fotografier på problemet och lösningen.
Det tog en hel halvtimma och dom debiterade den svindlande summan av 263 kr inklusive material (Sikaflex). Helt klart OK i min värld.

Klas Larsson

FD HBK Medlem
Kommun
LillaEdet
HBK-Nr
1571
Medlemskap
2022

positivt om kundbemötandet har förändrats. Gick i bytartankar 2005, säljaren (ägaren) vägrade att ens gå ut på gården för att se på min Solifer som jag ville byta in.
Åkte till Alvhem och köpte en Eura 680 intregera utan problem.!!?

Toppen