• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

trosa.och husbilsparkeringen

F

F.d. 25193

Guest
menupop.gif
kan någon förklara vad som händer i trosa p.g.a.nedskräpning skränighet nu kan vi som sköter oss inte åka dit fyskäms på er som förstör för oss som älskar trosa... obs 24 tim. sedan är det p.böter som gäller se tidningsartiklar i lokaltidning yvonne:music-icon:

F

F.d. 25193

Guest
Sv: trosa.och husbilsparkeringen

precis det har missbrukats med nedskräpning m.m. polisen tog en häromdaden på motorvägen som fick åka tillbaka och städa upp efter sej samt 15000 iböter det är svårt för oss som tycker det är paradis att vara där ...kolla får du se om jag har fel detta är bara en information hur det blivit sedan sommaren vi får hitta andra platser ha det bra i :music-icon:höst själv ställer vi av för vintern.

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm

precis det har missbrukats med nedskräpning m.m. polisen tog en häromdaden på motorvägen som fick åka tillbaka och städa upp efter sej samt 15000 iböter det är svårt för oss som tycker det är paradis att vara där ...kolla får du se om jag har fel detta är bara en information hur det blivit sedan sommaren vi får hitta andra platser ha det bra i :music-icon:höst själv ställer vi av för vintern.
Den som skräpade ner, var det:

1. En av oss 7.000 HBK-are eller
2. En av oss 50.000 svenska husbilsåkare eller
3. En av oss 100.000 turister eller rentav
4. En asfaltläggare

F

F.d. 7502

Guest

Vad menar du att en asfaltsläggare skulle ha att göra med saken ?

F

F.d. 1742

Guest

Säkert nån med gula skyltar från England. Husvagnar stulna i Mönsterås hittades i Nyköping på en camping med gula skylar och det är väl inte så långt till Trosa därifrån.

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022

15000 låter mycket vart har du fått info ifrån?

F

F.d. 25193

Guest

från de som ringde poli:music-icon:sen och talade om hur det såg ut.

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022

Saxemaraligan är helt ute och cyklar ställplatsen är som den alltid varit du kan stanna utan någon 24timmars gräns vad skönt har kollat idag......

F

F.d. 25193

Guest

:music-icon:det ska ha varit vid båtplatserna viktoriagatan hör med grannarna,som tidigare klagat ha det bra nu.:mcride:

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022

Jaha då var det på andra sidan ån alltså inte den stora platsen där dom flesta står.:D

Toppen