• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Trosa Hamn fredag kväll ....

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024
Trosa hamn, Fredag kväll, 18 -19 st Husbilar och bara 3 st HBK: are, 249 och 125, nästan så man borde gå ut på en värvningskampanj, :twitcy:

å andra sidan har vi kört från Hudiksvall till Tullgarns slott i går efter middag, mötte många husbilar, ingen HBK: are så det är ett lyft med 2 st i Trosa.
Husbilshälsningar på er alla:bye::bye::bye:

Lennart, Hillevi och Bonzo

Topsy12

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
131
Medlemskap
2025
Sv: Trosa Hamn fredag kväll ....

Hej Lodjuret
Du missade oss, och vi dej, vi var i Trosa fredag till söndag och njöt av det fina vädret.
Vänliga hälsningar
Solveig o Lasse

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej . Jag var inte ute med husbilen i helgen , jag jobbade hela helgen . Men jag hade en körning till Stockholm i lördags, då mötte jag tre HBK-are mellan Ludvika-Stocholm på fm. Jag blir så glad när man möter en "klubb-kompis". Jag tycker även att det märks att vi har blivit flera, för det blir tätare mellan HBK-are på vägarna:wub:Mvh

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024

Hej Topsy12, Kul att det var fler,:wideeyed:
det kan vara ganska lätt att missa oss, i o för sig har vi en stor bild av ett Lodjur fram på höger sida av alkoven med texten Hälsingland under, men bara HBK dekalen på vänster sida fram, inget HBK nr.
Har vi då backat in som vi gjorde i Trosa kan man inte se HBK nummret baktill på bilen,
Håller med, varmt å skönt, lungt o fridfullt i Trosa, :spinny:mycket trivsamt stad, blir fler gånger där.
Hälsningar Lennart

Noras mormor

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
1400
Medlemskap
2021

Hej !

Vi var också i Trosa i helgen ,vi bodde på campingen,den var jättefin bara lite blåsigt.
Jag blir också fundersam varför man ser så få med HBK loggan.
:twitcy:

F

F.d. 17112

Guest

Vi var också i Trosa i helgen, övernattade vid bron :sleep:

Bengt & Lena 1250

Toppen