• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tropical Islands

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Tropical Islands

Jo det var en mycket fin upplevelse när man passerade i somras och det var tur att vi inte tog en helgresa över nyår som det var tänkt för det har blivit för många mil för 1 dags/dygns bad för mer orkar inte jag iallafall .
 

Jimmy & Milla

HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Skövde
HBK-Nr
46
Medlemskap
2024
Sv: Tropical Islands

Håller fullt och fast med om att det är en upplevelse, i somras åkte vi med barnen 16 och 13 år och vi var alla helnöjda med det dygnet vi var där. Det fanns även en SPA avdelning med flera olika bastusorter, där vi vuxna tillbringa en hel del tid i. Campingen (förhållandevis liten) var fullbelagd men personalen på Tropical Island erbjöd oss att övernatta på den stora parkering vilket många med oss gjorde.
Så vi kan också rekommendera detta resemål till alla åldrar.
 

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Inlägg
3.527
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2024
Sv: Tropical Islands

Camping? Jag har lagt in en ställplats just här, men dom uppgifterna är minst 3 år gamla nu. Har ni nyare information om vad som gäller nu så skicka in det så blir uppgifterna aktuella för andra medlemmar som planerar sin resa till detta lite ovanliga ställe.
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Tropical Islands

Camping? Jag har lagt in en ställplats just här, men dom uppgifterna är minst 3 år gamla nu. Har ni nyare information om vad som gäller nu så skicka in det så blir uppgifterna aktuella för andra medlemmar som planerar sin resa till detta lite ovanliga ställe.


Vi tänkte inte ens på campingen utan stod på parkeringen i 2 nätter och det var inga problem .
 
Toppen