• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Trolltyg i tomteskogen

Status
Stängd för vidare inlägg.

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025
Under 80-talet visades en tecknad film om tomtar och troll. Den blev en av de mest efterfrågade repriserna i sin genré. Tyvärr blev det problem ägarrätten till filmen. Därför har den inte visats i TV sedan 1989. Nu verkar den biten ha blivit löst eftersom TV1 visar denna på julafton. Jag har redan denna inspelad och av tradition spelar upp denna på trettondagsafton. (Traditionens makt är stark eftersom det var då, 1984, jag såg den för första gången) För er som aldrig hann skaffa någon tradition så rekommenderar jag er att se filmen på julafton.

F

F.d. 55287

Guest
Sv: Trolltyg i tomteskogen

Hej.

Har köpt CD(på CDON.COM), ska bli julklapp till dottern som älskade den filmen som barn. Ska bli kul att se filmen igen.

Leena;)

F

F.d. 29911

Guest
Sv: Trolltyg i tomteskogen

Tack för tips vart man får tag i Trolltyg i Tomteskogen.
Vi hade den inspelad men tyvärr så blev den överspelad .
Har nu beställt en DVD.
Önskar en God Jul i Toteskogen
HBK 5081

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen