• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tro det om ni vill....

H

hianders

Guest
Sv: Tro det om ni vill....

Stackars, stackars er - men hav förtröstan, det blir vår!! Vårdagjämningen var ju i måndags och på söndag får vi sommartid!!

Södra Dalarna idag, sol och lite blåsigt så snötäcket minskar väl ngn cm per dag.

Man skall uppleva alla väderomslag verkar det som.

Lider med er!!

fru hianders/Inger

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025

Ingen fara, Inger!
Får vi bara sol och lagom temperatur är det, i mitt och mångas tycke, bland de bästa och finaste
dagarna på hela året.
Tänk Dig att kunna spänna på skidorna och åka ut på havsisen i strålande sol och
i övrigt skönt väder. Inte ens den finaste fjällturen slår den upplevelsen.
Men åska så här års... Nej, fy bubblan! Fast just nu spricker det upp på himlen
och temeperaturen har fallit till -5.
//Kjell

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Det låter härligt, om nu åskan o ovädret som är på väg försvinner, God tur på er däruppe,, bra årgång föresten, 47, samma här dec ,hälsningar Lasse 6977

Senast ändrad:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Wow! Låter häftigt! Där skulle man varit och fotat om det hade varit mörkt, måste bli unika bilder med snöoväder och blixtnedslag!
Jag har varit med om åska i samband med snöoväder en enda gång, nyårsafton 1985...men då hade jag tyvärr inget stativ i min ägo...

/Ludde

Bilgrun

HBK Medlem
Kommun
Piteå
HBK-Nr
3701
Medlemskap
2025

Ingen åska i Piteå - inget snöfall heller. Har aldrig hört talas om åska en vinterdag men nuförtiden blir man inte förvånad över nåt vädermässigt. Vårfåglarna kvittrar för fullt i alla fall- där är det sig likt:)

Bilgrun

batju

HBK Medlem
Kommun
Svedala
HBK-Nr
3611
Medlemskap
2025

Idag försvann den sista snön från snödrivan som var ett par meter hög när vi hade värsta snöstormen i vintras. Igår hade vi 14 grader och lärkan, tofsvipan, strandskatan syns och hörs i skyn. De första tranorna har också siktats. En skön tid är det som vi går till mötes.

Toppen