Tomas Landegren
FD HBK Medlem
Vi skulle besöka Köpenhamn under ett par dagar. Tänkte oss ställa husbilen på en lugn plats i Malmö den 2/1 för att nästa morgon åka över bron. De flesta ställplatse var stängda så jag slog en signal till en båtklubb, Lagunen i Limhamn. En trevlig man svarade och sa att det gick bra att stå hos dom, men egentligen var det stängt för säsongen. Jag frågade om det var möjligt att koppla in sig på el? Kom du hit så ordnar vi detta. Vi anlände till Vaktg. 9 Limhmn ca 15.30. Samma man tog emot oss som hade svarat i tel. på morgonen. Tyvärr kan jag inte ge dig samma service som på sommaren men jag skall göra mitt bästa! Han ordnade så att vi kunde koppla på elen och dessutom låste ha upp till en toalett bara för oss. Vilken service trots att det var stängt!
Vore trevligt att bli bemött på detta sätt på fler ställplatser Han visste verkligen vad service var! Hit åker vi fler gånger
Vore trevligt att bli bemött på detta sätt på fler ställplatser Han visste verkligen vad service var! Hit åker vi fler gånger