• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Trevliga HBK :are

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
En fortsatt trevlig sommar till alla er trevliga HBK:are som vi mött under vårat besök i gästvänliga Skåne...Stefan och Ann-Margret med katten "kompis" Lars och katharina med den snygga Bursner elegans...tack för en trevlig kväll,4276 Jonas och Katharina solstrålarna som vi träffade i ranarpstrand...och för att inte glömma alla ni andra trevliga HBK :are vi mött..ha en fortsatt trevlig sommar:music-icon:2179
Lillian och Reidar

F

F.d. 29841

Guest
Sv: Trevliga HBK :are

Hej
Höre du du, du har tydligen glömt mig illa illa, mycket illa.
/Vidhem

F

F.d. 52945

Guest

Hej
Höre du du, du har tydligen glömt mig illa illa, mycket illa.
/Vidhem

För fasiken Vidhem..har du varit nere i Skåne (Rydebäck) hos mina polare och jag missat det...hade jag visst det så skulle jag kommit och hälsat på dej och kollat in din "vinterbil" och förmodligen bjussat dej på en bira med:D:D;)

Är du kvar till helgen så kommer vi!:)

Mvh
Pilot

F

F.d. 29841

Guest

Hej piöot
Vi är i Funäsdalen nu.
/Vidhem

Jonas & Cina

FD HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
4276
Medlemskap
2022

En fortsatt trevlig sommar till alla er trevliga HBK:are som vi mött under vårat besök i gästvänliga Skåne...Stefan och Ann-Margret med katten "kompis" Lars och katharina med den snygga Bursner elegans...tack för en trevlig kväll,4276 Jonas och Katharina solstrålarna som vi träffade i ranarpstrand...och för att inte glömma alla ni andra trevliga HBK :are vi mött..ha en fortsatt trevlig sommar:music-icon:2179
Lillian och Reidar

Hejsan!
Vi åkte vidare till rydebäck, trotsade vädergudarna och tog oss ett dopp i det kalla men uppfriskande havet vid den nya bryggan. Det var trevligt och fint att stå där och nära till bekvämlighetsinrättningar. Dock saknade vi det treviga sällskap vi lämnat efter oss i ranarp strand. sällan man träffar på sådana trevliga och pratglada människor som ni (Lillian, Reidar och tore med fru ). Hoppas ni tog vårt tips om skummelövs strand, vågade ni backa ner till strandlinjen ? Vi ses ute på vägarna

//Jonas och Kristina

Egil 84

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2026

Vi har också träffat trevliga HBK:are i Finland.​

Var hemma hos HBK 650 på kaffe härom kvällen.
Vi hade en mycket trevlig kväll där dom berättade
reseminnen från vinterns resa till Spanien.
Tack !​

Gunilla & Egil​

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024

Hejsan!
Vi åkte vidare till rydebäck, trotsade vädergudarna och tog oss ett dopp i det kalla men uppfriskande havet vid den nya bryggan. Det var trevligt och fint att stå där och nära till bekvämlighetsinrättningar. Dock saknade vi det treviga sällskap vi lämnat efter oss i ranarp strand. sällan man träffar på sådana trevliga och pratglada människor som ni (Lillian, Reidar och tore med fru ). Hoppas ni tog vårt tips om skummelövs strand, vågade ni backa ner till strandlinjen ? Vi ses ute på vägarna

//Jonas och Kristina

javisst vi backade ner på stranden,men vädret var inte badvänligt:wink:tack själva för trevliga pratstunder...Getterön i natt,sen Ullared i morron...vi ses:music-icon:
Lillian och Reidar

Toppen