• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Trevlig resa Desperados

F

F.d. 14497

Guest
Sv: Trevlig resa Desperados

hej på er
tackar för omtanken om Desperados ankomst, jag har nu varit här en månad och förberett detta. Några har kommit, och inom en vecka är alla här, och vårt första möte skall hållas, och avhandla viktiga frågor, såsom , skall vi utöka eller inte?? Eller om momsen på dillen ligger i linje med Spaniens ekonomi??
Och vi har sol varje dag och en temp på 28 gr, och badet i medelhavet får man stå ut med, för det är gott.

[Häls...................................//lowelowe med Ante:dog:

Bilagor

• 047.JPG
    047.JPG
    1,7 MB · Visningar: 2
  • 045.JPG
    045.JPG
    1,8 MB · Visningar: 4
F

F.d. 55338

Guest
Sv: Trevlig resa Desperados

hej på er
tackar för omtanken om Desperados ankomst, jag har nu varit här en månad och förberett detta. Några har kommit, och inom en vecka är alla här, och vårt första möte skall hållas, och avhandla viktiga frågor, såsom , skall vi utöka eller inte?? Eller om momsen på dillen ligger i linje med Spaniens ekonomi??
Och vi har sol varje dag och en temp på 28 gr, och badet i medelhavet får man stå ut med, för det är gott.

[Häls...................................//lowelowe med Ante:dog:
Hej Owe och framförallt Ante. Har du medelat "brevbäraren" att nu är dom på G alltså Desperados så han kan fylla på med (carazillo)och öl tills "ligan" landar!!! Vi hoppas ert nya hem är till belåtenhet och ni båda kommer att trivas. Själva är vi några mil från Faro i P-gal och har "nosen" inställd på Espana, så ni lär åka på ett besök så småningom av oss.
Många hälsn. från Lizzy o Ove.
:wub::twitcy:

Toppen