• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Trevlig kväll i Albufeira

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
I kväll så gick vi iväg 21 svenskar till ett gemensam kväll på Restaurante O Veleiro.
100_1189.JPG

Vi började att gå men ställplatsägaren erbjöd sig att skjutsa oss till gamla stan där restaurangen ligger.

100_1192.JPG
När vi kom dit så stod det ett långbord klart för oss.

100_1195.jpg
100_1201.jpg
100_1202.jpg
100_1208.jpg

Det var många som jag inte har träffat tidigare samt några gamla vänner.

Albufeira restaurangbesök 20121130.jpg
Maten var god och vi hade beställt in lika olika rätter. Vi drack en god Irish Coffé till efterrätt.
100_1204.jpg

Ett varmt tack till Bosse och Monica som hade bokat bord och hade lite koll på det mesta.

Samt ett tack till alla er som var med i kväll och gjorde så att vi alla fick en trevlig kväll.

F

F.d. 55419

Guest
Sv: Trevlig kväll i Albufeira

Hej. Vi övernattade i Albuferia ,men mycket ensligt vid havet ,inte så trevligt. Skulle gärna vilja ha kordinaterna till ert trevliga slälle. Tack på förhand.Gunnvi

Anita / Soren

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1018
Medlemskap
2025
Sv: Trevlig kväll i Albufeira

Det ser trevligt ut, nästa höst hoppas vi kunna göra det ni gör nu. Har äntligen bestämt pensionsdatum. Vill nämna att vi just nu är i Bua hamn, 3 bilar är här och det är 8 minusgrader.

Toppen