• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Trav

Nyfiken

FD HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1298
Medlemskap
2021
Hej! Har varit borta en tid så jag vet inte on det blev någon vinst på Travet som vi spelade på vid träffen på Raggeland. Tacksam för information
Mvh Frank

F

F.d. 52909

Guest
Sv: Trav

Njae....återigen sprang tydligen "våra" kusar åt fel håll...eller inte alls. :twitcy:

Men tippsansvariga lät iaf medela att det blev en hundraprocentig ökning utav antal rätt sen förra V-75:an, alltså 2 rätt. :yes:

Margus

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1233
Medlemskap
2024

Finns det ett andelsbolag för trav inom Husbilsklubben? Hur länge har det funnits och hur har det gått?
Finns info någonstans?

F

F.d. 25020

Guest

Hej hade sexa i helgen blev inte så mycket men dubbeln gav ca 3 laxar förra vecan så jag känner mig nöjd.
Mvh Sture i Pajala

F

F.d. 52909

Guest

Kosmar...finns inget officiellt iaf vad jag vet, men kanske går o fixa om någon/några hugade vill dra igång en spelsajt ?

Mvh

Margus

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1233
Medlemskap
2024

Rollerteam.....kanske det finns intresse för ett spelgäng för spel på V75.
Jag har ett spelbolag på jobbet som nu har kört i drygt 2 år med blandat resultat, inga jättevinster men några tusenlappar har det i alla fall blivit. Ett litet men dock plusnetto.
Vi kör Jokersystemet som är ett reducerat systemspel så man kan få med många kusar.
Frågan är hur ett system spel i klubben skall hanteras - idéer?

//Margus

Toppen