• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Transport företag

Helene & Micke

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
4993
Medlemskap
2025
Hej.Jag skall skicka min Tv för uppdatgering till Tyskland.Vilket transport bolag skall man välja posten eller Schenker eller Dhl tacksam för tips

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Transport företag

Jag tror inte det spelar någon roll. De gör lika bra jobb båda två. Jag skulle ta det som är billigast.

Vårt företag skickar alltid med DHL men vi får varor från båda och de är lika profsiga båda med bra service och försiktiga med varorna.

/R

claes/mia

HBK Medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025

Hej.Jag skall skicka min Tv för uppdatgering till Tyskland.Vilket transport bolag skall man välja posten eller Schenker eller Dhl tacksam för tips

Som engångs kund utan rabbater så vet jag av erfarenhet att dom stora drakarna tar bra betalt jag hade nog hört runt hos dom lite mindre transportörerna ex Dachser i Malmö.

Claes

F

F.d. 29925

Guest

Tv:n behöver väl inte uppdateras, eller?
Förmodar däremot att du sitter med an analog parabolutrustning som behöver "digitaliseras".

Har själv sänd mottagare och parabolenhet utan skålen med Schenker tror priset var under 500:-.

Helene & Micke

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
4993
Medlemskap
2025

Hej. Allt sitter monterat i Tvn. Satellitmottagare och box jag behöver få Thor installerad eftersom den var låst på Astra

F

F.d. 29841

Guest

hej
Kolla med den du ska sända TV till. den firma kanske har avtal med någon av dom du frågade om.
jag tänker på transport kostnaden,
/Vidhem

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Jag blir ganska nyfiken, vad är det för en TV Apparat som har satelitmottagare och box integrerad? :)

Toppen