• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

tranemo,kroksjön

F

F.d. 52945

Guest
Hej!
Vi var i förra veckan på väg hem från Borås efter att ha hälsat på en kompis, när vi kör hem åker vi väg 27 och kommer efter ett tag till en helt underbar ställplats utanför Tranemo vid kroksjön vi blir kvar ett dygn och njuter av naturen.
Min fråga är, finns det något liknande här nere i Skåne med omnejd? någon som vet?

Mvh, Pilot

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: tranemo,kroksjön

Inte som Kroksjön , som vi tycker är helt underbart,
Men vi tycker om Horreds Fritidscenter i Skåne. Vi gillar också Bergets fiskecamp utanför Eksjö.
Kanske hittar ni något som passar?

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Det tex finns vid Ystad/Västerleden och vid Smygehamn. Platserna finns med under våra Husbilsplatser.

F

F.d. 50167

Guest

................en helt underbar ställplats utanför Tranemo vid kroksjön ..........

Hej. vi låg där med trevlig ställe. men kolla hjulbultarna när ni ska köra där i från!
Vi hade ett hjul löst:mad:

Farmor Anita

FD HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
369
Medlemskap
2021

Hej! Vi ligger själv väldigt ofta vid västerleden i Ystad. Bra att bada om man vill detta, bara för hundar. Just nu är vi här och här ligger nog ca 10 HBKare och många andra.

F

F.d. 50167

Guest

Ja jag vet inte men konstigt när man har kört 180 mil och inga problem. Sen får man ett löst hjul över natten när man sover..

Toppen