• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Trafiktest

F

F.d. 4879

Guest
Sv: Trafiktest

5 av varje, hmm....
Tur man är rädd om A-BE-CE lappen, den lär man nog inte klara av teoretiskt igen.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 28371

Guest

Jeg fikk rett på alle 10 spørsmålene. Kanskje det er på grunn av de høye bøtesatsene i Norge at vi må ha gode teorikunnskaper for å unngå de store utgiftene. Tur, nei tror ikke det!!

CarthagoAnders

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2025

8 rätt
gick bet på var man ska stanna vid stopptecken om linje saknas och om man får köra moped klass II där motorfordonstrafik är förbjuden, kanske inget man praktiserar varje dag så jag är nöjd med resultatet

F

F.d. 8036

Guest

Nu är det ju faktiskt så att man inte behöver ha alla rätt på vägverkets teoriprov heller, tror det ligger på ungefär 75 procent så t.ex. 8 av 10 är då helt klart godkänt.

F

F.d. 29752

Guest

9 av 10, men det beror nog på att jag har klarat c-kortet för ett par veckor sedan. 8 av 10 (80%) krävdes på teoriprovet.

F

F.d. 29752

Guest

Nu skriker Birgitta högt. Hon har hela skalan sedan 1970. En annan har endast A B C, än så länge.

:twitcy::wub:

Pehr

Toppen