• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Trafikkaos pga Elmia i helgen.

F

F.d. 9344

Guest
Sv: Trafikkaos pga Elmia i helgen.

Körde avfarten E4 Rv40 kl.13.30 inga köer då

F

F.d. 9344

Guest

Långfredag 4 km öster Jönköping på RV40 mötte jag 4 Polisbilar på väg mot Jönköping, bra, de vet nog att dra sammans sina resurser till denna helg. Stök, buskörningar och annat "trevligt".
Och så finns det de som klagar på hur det ser ut kring Elmia under och efter Husvagns/HB mässan i september:wideeyed:

F

F.d. 9344

Guest

Körde in till en av sönerna i Jönköping kl. 19.00. Totalstopp på E4 mellan Ekhagen och A6. Dessutom massor av "Streetracing" på Jönköpings gator. OK det är bara att konstera så är det.
Massor av Piketbilar(Polisen) som åker omkring i stan.
Ungdomar! Tänk er för, visst skall ni ha roligt men inte på bekostnad av andras säkererhet.

Ha det nu rolitigt denna helg, men som en vis man sa en gång i min ungdom i Hamburgs glädjekvater när Sjömansromanitken var hög på 60-talet, "Det kommer en dag i morgon också"
Jäklar vad han hade rätt:)

Senast redigerad av en moderator:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Morgonpigg som jag alltid är så tog jag en tur in till stan så här såg det ut efter mässfyllan i stan kl 06,00 idag på morgonen. Vi husbilister skräpar väl inte ner så.....
Fy f.......n vad det såg ut en bandvagn med gummilarver eller stål skulle man ha för man fick sikta när man körde.

påsk 003.JPG

påsk 005.JPG

påsk 006.JPG

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025

Fy så det ser ut på bilderna , sen har en del mage att gnälla på oss husbilsåkare om vi skulle slå igen ögonen en liten stund på en parkeringsplats. Jag tycker att sådana här bilder skulle publiceras i media så allmänheten får se hur det kan gå till om fel kategori av besökare kommer till en P -plats. :(

Toppen