• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tradjazz i Askersund 17 - 19 juni

kjeva

HBK Medlem
Kommun
Sundbyberg
HBK-Nr
163
Medlemskap
2025
Nu är det dags för den årliga tradjazzen i Askersund. Ni som aldrig varit där, åk dit, ni kommer inte att ångra er.Speciella husbilsplatser anordnas av Lions. 5 min. promenad till centrum. Förra året var vi c:a 40 bilar där.
Keep swinging
Eva och Kjell

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Tradjazz i Askersund 17 - 19 juni

Ja visst är det dags att Jazza, LIONsparkerignen finns vid Busscentralen,kommer ni söderifrån åk rätt igenom stan så kommer ni rätt på
alt ta norra infarten mot centrum och kör rätt fram, tills ni kommer dit,

IngBo

FD HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
879
Medlemskap
2021

Går det och får man stå där med husvagn?

IngBo

FD HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
879
Medlemskap
2021

Trevligt, då ses vi kanske där!
Det har gått ett tag sedan vi sågs i Berg och käkade surströmming tillsammans med Gunnar!

IngBo

FD HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
879
Medlemskap
2021

Känns som det skall bli en fin musikhelg. Många husbilar och husvagnar har anlänt.
Vädret känns ok trots att man inte riktigt vet om det blir regn eller sol.

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025

Ja nu har även Maja anlänt - men var är alla HBK:are detta år? Lossa handbromsen och skynda er hit till Sveriges mysigaste jazzfestival. Det blir inget regn under lördagen, bara skönt svängande tradjazz! Väl mött.

habro

FD HBK Medlem
Kommun
Älvsbyn
HBK-Nr
7533
Medlemskap
2022

Ja. det här blev jag riktigt sugen på,men,, jag jobbar nu i helgen. Är det någon sam har koll på liknande arr i södra dela av landet? Semestern börjar v. 32 med besök på Målilla GP speedway. Skulle va fint med lite skönt tradgung också

Toppen