• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Trött på oredan i garaget

W

Weckman

Guest
Det du!!!! Grymt blev det.
Vart köptes det och finns det fler utförande?
Justerbart i höjd??
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.600
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Det gäller att tänka till vad man vill/behöver ha med sig och vilka saker som är tunga. Bygg utrymmen för de tunga sakerna längst ner och hyllor ovanför för de lättare. Vi har t ex tältet i utrymmet under utemöblerna. Cyklarna har vi på ett utdragbart cykelställ för att spara ryggarna vid i/urlastning.
D1738C881-2268-457A-9571-2A8A38F82947.jpeg46EBB786-9622-4BBD-8F11-5EC67792C3C3.jpeg
 

Stig

HBK Medlem
Inlägg
1.709
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12151
Medlemskap
2024
Det ser ju riktigt bra ut men är det inte risk att det plockas med ändå mer saker?
 

Kåraboda

HBK Medlem
Inlägg
44
Kommun
Olofström
HBK-Nr
23447
Medlemskap
2024
Min tanke var att visa hur jag tänkte lösa min garageinredning steg för steg genom projektet. Kan ju vara så att någon byggt något liknande eller att någon inspireras att bygga i samma material. Jag har länge sökt den optimala inredningen utan att lyckas, därför bestämde jag mig för att skapa den för mig bästa lösningen. Vi har våra tankar och behov vad som bör finnas med på våra resor, alla har sina egna behov. Jag är tacksam för tips och erfarenheter men vad var och en behöver på sina resor måste vara upp till var och en. Är det ok att vi håller oss till själva bygget och materialet.
 
Toppen