• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tråkigt om chatten

H

hianders

Guest
verkar "dö ut"!! Jag kommer att gå in vid halv nio ca en liten stund i alla fall.
Vi är ju så många som haft (och fortfarande vill ha?!) så roligt och utvecklande med chatten och fått vänner för livet. Men, var sak har sin tid kanske och nu är det kanske blog som gäller eller?!!

fru hianders/Inger

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Tråkigt om chatten

Har svårt att hinna med chatten är ofta ute för sent eller för tidigt saknar er alla som
jag "pratat" med innan. Ska försöka träffa på er på chatten igen snälla sluta inte !!!!!
Vi hörs Kramar från Gunilla

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Jag var nu ute på chatten vi var 5-6 st där men bara 2 svarade "teknikLasse" o "KalleW" trevliga att chatta med men oj vad irriterad jag blir på dom som inte ens kan säga Hej. Jag till och med bad dom att presentera sig .Undrar vad dom gör i chat.rummet ? lyssnar ? på vad ?.
Nej skärpning nu ska jag inte gnälla mer för våren är på G och många vänner i HBK har jag fått.
Slösa inte energi Don´t worry be Happy
Gunilla

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Jag minns när chatten var helt ny, då tittade jag in en kväll
Då gick det undan med chattandet, så man kände sig som en cyklist på autobahn.

Det kanske är ett bra tillfälle nu att gå in dit och lära sig hur det fungerar där, och få lite hjälp av er som är lite vanare där.

Calleinvierno

HBK Medlem
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
3452
Medlemskap
2024

Hej Carina!
Nu har vi bestämt oss att fara till Kristinehamn till valborg. Det ska bli kul. Vi ses då om inte förr
Roffe:cool:

F

F.d. 55293

Guest

Hur och var chattar jag?
Lena Sunesson

F

F.d. 55288

Guest

Hej Lena.
På vänstra sidan, under Webshop, om du scrollar ner en bit finns knappen chatt, tryck på den så kommer du in.
Är inne i bland, det kul.
Välkommen in.
Leena

A

Anki

Guest

Jag har varit in på chatten flera gånger. För de mesta har det inte varit någon där eller också någon som inte svarat.
Synd om de faller bort:msn_sad:

Anki

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Jag gillar chatten så ge inte upp prova igen säkraste tiden verkar vara 19:30 - 21:00
Det är roligt att tjabba lite så direkt som det blir där men tråkigt när dom som är inne
inte svarar. Jag hoppas vi lyckas komma in samtidigt för då lovar jag att svara.
Ha en bra dag.
MVH Gunilla
ps imorgon ställer vi på husbilen (inget aprilskämt) härligt. ds

F

F.d. 55293

Guest

Är väl knäpp hittar inte in? Webbshopen är till höger i min dator ;-)
Lena

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Jeg skal forsøke å hjelpe litt til med forvirringen, webshop finnes BÅDE i forumlisten og i stolpen på venstre side. For å finne chatten så må en lese nedover i den venstre stolpen, det finnes en knapp med chat. Kommer en ned til träffar og ävenemanger så er en kommet for lang ned - bla litt opp igjen.
Det er en boks med tittel Chat - 19.00, og det er mulig for den enkelte å skule innholdet i boksen skjer det så må en trykke på trekanten etter 19.00.

H

hianders

Guest

Du kan också gå in på Besökare nu och klicka. Då ser du vilka som är inne på chatten. Tror det var så man gjorde och gör. Har ju inte den listen framme nu :-(

fru hianders/Inger

PS Glöm inte att du kan markera dina kompisar längst upp till höger. Då kommer det automatiskt upp vilka som är inne på hemsidan (eller åtminstone har datorn påslagen) av dina kompisar som du har noterat. Även om ALLA är kompisar i HBK!! DS

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55288

Guest

Är väl knäpp hittar inte in? Webbshopen är till höger i min dator ;-)
Lena

Lena, då är vi knäppa båda två, jag har inte sett att Webbshopen finns på den sidan oxå förrän nu när jag läste ditt inlägg. Hoppas du hittat in.
Leena

F

F.d. 4811

Guest

Ikväll har jag varit in flera gånger på chatten och det har varit jättejobbigt att svara mig själv sen ca 19.30 :yes:

Senast redigerad av en moderator:

Gun & Rolf

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
401
Medlemskap
2025

Vi (Rolf) var inne för första gången i kväll och det var positivt återkommer i morron

Vi kommer att rekommendera fler att delta

Senast ändrad:
Toppen