• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Torsö

F

F.d. 52945

Guest
Hej!
Denna helg besökte vi Torsö i Blekinge, trevlig ställplats med tillgång till 6 st elplatser.
Vi kom dit vid ca. kl. 17.30 så nyckel till toa/dusch fick vi inte förrän på förmiddagen dagen efter.
Det var kallt ca.-3 grader dygnet om och blåsigt men naturen runt om var riktigt fin!

Jag kan varmt rekommendera ställplatsen, men tänk på att ha handlat förnödenheter innan för det är en bra bit till affär!
Mvh, Pilot

Bilagor

• P1000712.JPG
    P1000712.JPG
    1,4 MB · Visningar: 8
F

F.d. 2669

Guest
Sv: Torsö

Ser fint ut ja nu längtar vi ut. Denna helgen har det knappast gått ens att gå efter regnet och minusgrader så är allt glaserat, vackert men livsfarligt. Tack för att ni tar oss ut.
/stickan

F

F.d. 25270

Guest

P1000712.jpg

Hej Pilot !
Torsö verkar mysigt, blir nog ett besök. Ta inte illa upp men bl.a. rätade jag upp horisontlinjen på er fina bild, tyckte den var värd det.
Mvh
Harry Hymer

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52945

Guest

ha,ha tackar för det, det blev många bilder därifrån, otroligt vacker natur och fastän man är trött på snö,is och kyla så kändes det rätt att vara ute och "dokumentera!

//Pilot

Toppen