• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

torkställningar

F

F.d. 164

Guest
Hej jag bara undrar hur alla andra har löst problemet med torkställningar till husbilar .
Jag har aldrig sett någon direkt smart lösning men jag hittade en torkställning på Ikea som jag
har gjort smärre modifieringar på och kan hänga på cykelstället och den är jag ganska nöjd med
Jörgen
Visa bilaga 4764

Senast redigerad av en moderator:

kjeva

HBK Medlem
Kommun
Sundbyberg
HBK-Nr
163
Medlemskap
2025
Sv: torkställningar

Vi har köpt en teleskåpstång.Går bra att sätta upp i duschutrymmet med eller utan krokar.
Utomhus har vi en torkanordning för elelement som vi sätter på cykelstället

Eva och Kjell

F

F.d. 673

Guest

Arca, den lösningen gillar jag. kan funka på lilla Skorven också. Har du namn på torkställningen så kanske man kan ge dottern (IKEA-anställd) ett köpuppdrag!

F

F.d. 164

Guest

Tyvärr har jag inget numer på den men jag hittade den på Ikea Väla Helsingborg
Jag vet inte om den ingår i deras ordinarie sortiment för den finns inte på deras hemsida
Men här är några fler bilder på den om de kanske kan hjälpa
m.v.h Jörgen Arca-94

Visa bilaga 4767
Visa bilaga 4766

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 673

Guest

Tänker mest på blöta handdukar. När man t.ex. torkat av blöt vovve... Och när man är ute i alla väder blir man ibland väldigt blöt... (Fast då torkar det ju inte ute heller, förstås...)
När jag såg Arcas lösning och började tänka i de banorna såg jag denna som nog ska kunna funka på mitt bagageräck: IKEA | Tvätt & klädvÃ¥rd | Torka | PRESSA
Inte helt olik vad Kjeva har, misstänker jag!
Så tack för tipsen!

Toppen