• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Torkställning på GranCanaria...

lenmar

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2025
Sv: Torkställning på GranCanaria...

Ja där har du det bra, men en bra bit till Playa del Sol
Lennart

plastpelle

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
948
Medlemskap
2026

Hej Majzzan hur är det att åka runt på gran canaria har du inte tröttnat och hur det med service tvätt o dusch eller står du på camping tänkte jag skulle göra en tripp dit nästa år åker också ensam vad kostar det med färja

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025

Hej Majzzan hur är det att åka runt på gran canaria har du inte tröttnat och hur det med service tvätt o dusch eller står du på camping tänkte jag skulle göra en tripp dit nästa år åker också ensam vad kostar det med färja

Nää, inte tröttnat än, ska ju bara vara här sammanlagt 2 mån, sen blir det tbx t Algarve om några veckor. Man bet per meter på färjan, min bil (<7m) kostade drygt 1200€ t.o.r. Hytt tyckte jag var för dyrt. Ingen camping för mig, dom är få och usla. Har det hellre lite primitivt. Står mest på parkeringar/fricamping. Har man lite större husbil begränsar det platserna man kan stå på, t.e.x här där jag står just nu i Pl.d.I (fotot ovan). Dusch - i husbilen eller stranddusch. Tvätt - finns tvätterior där man kan tvätta själv.

Leif Bergström

HBK Medlem
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
2854
Medlemskap
2024

Hej Majzzan. Trodde vi skulle träffa dig i Puerto de Mogan idag eftersom du var på väg hit när vi vinkades i går. Vi har legat vid Taurito stranden i dag och sover i Mogan inatt. I morgon är vår sista dag. Vi lämnar ön på torsdag morgon. Kram om vi inte ses innan vi åker. Ann o Leffe

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025

Hej Majzzan. Trodde vi skulle träffa dig i Puerto de Mogan idag eftersom du var på väg hit när vi vinkades i går. Vi har legat vid Taurito stranden i dag och sover i Mogan inatt. I morgon är vår sista dag. Vi lämnar ön på torsdag morgon. Kram om vi inte ses innan vi åker. Ann o Leffe

Hej! Var bara på en dagsutflykt t.P.d.Mogán m kompisen som varit på besök en vecka. Hon har bott på hotell i Pl.d.I. Imorrn kommer brorsan m fam, då blir det till att leta upp nån bra plats stå på i Maspalomas där dom ska bo. Efter det har jag bara 2 v kvar här innan jag åker tbx t Algarve. Tiden går alldeles för fort.
Åker ni t. Cádiz el Huelva? Om Huelva hade jag gärna fått reda på vilken av alla kajer färjan går från.
Hoppas ni får en fin färjetur :bye: och att vi ses längs vägarna nånstans nångång!
Kram Majzzan/Monica

Toppen