• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Torkarblad till FIAT 250 årsmodell 2011

Conny & Ingmari

HBK Medlem
Inlägg
492
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
11119
Medlemskap
2024
Har köpt billigare torkarblad på Biltema t.ex. men de fungerar inte så bra vintertid. Kör man husbilen under varma årstider spelar det inte så stor roll. Men fästet är som många skriver modern standard och finns lite överallt!
 

KarinoBengt

HBK Medlem
Inlägg
563
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
2025
Medlemskap
2025
Köpte på Mekonomen i förrgår. 2 längder på min. Kostade 540 kr. Medföljande detaljer till olika bilar, använde detalj nr 2.
Bengt
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.518
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Har inte varit här på länge så förlåt att jag skrev i en gammal tråd!
Janne66
-------------
Ingen fara, det kan säkert vara någon annan som har nytta av tråden.
Förresten kan vi vara säkra på att KalleiViken inte böt bil när han till slut gav upp sökandet efter torkarblad till den gamla...... Kan ju vara så att han bara försöker släta över problemet och låtsas att han var i behov av en ny bil runt friska torkarblad :p.

M.v.h. JANKRO.
 

janne66

FD HBK Medlem
Inlägg
80
Kommun
Heby
HBK-Nr
12619
Medlemskap
2021
-------------
Ingen fara, det kan säkert vara någon annan som har nytta av tråden.
Förresten kan vi vara säkra på att KalleiViken inte böt bil när han till slut gav upp sökandet efter torkarblad till den gamla...... Kan ju vara så att han bara försöker släta över problemet och låtsas att han var i behov av en ny bil runt friska torkarblad :p.

M.v.h. JANKRO.
Ha ha! Ja så kan det va, skall försöka vara mer aktiv här nu!
Här ju varit i Spanien under 3 år under vintern och då glömmer man bort alla Goa vänner här!
 
Toppen