• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TOPPEN-PÅSK

F

F.d. 25022

Guest
En toppenpåsk på Skattegården i Älghult. Vilka VÄRDAR. De fixade allt väder,god mat och underhållning, och inte nog med det, det var glada och trevliga HBK-are där också, inte minst de glada Danskar som vi fick avsluta festen med på påskdagens kväll. Vi återkommer gärna till denna trevliga plats, där cykelturerna för oss var ett trevligt inslag. Gull-Maj & PeO (POANI 618). Vi ses på vägarna.:wub::twitcy:

L

Lelle_22

Guest
Sv: TOPPEN-PÅSK

Precis så!
Detta var vår första träff och "fysisk" kontakt med andra HBK:are.
Kunde inte bli bättre utom när jag cyklade till Älghult - det var ju motlut både fram och tillbaka - träningsvärk förstås!
Jättegod påskaftonmiddag och en jättetrevlig positivhalare. Fast apan var lite trött.
Träffade många trevliga husbilsåkarproffs.

Sån´t här vill jag ha mer av!

Lelle_22

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025
Sv: TOPPEN-PÅSK

Även vi måste tacka alla glada husbilsåkare och vårt värdpar för en jättetrevlig påsk.
God fortsättning på våren till er alla.
Anette och Anders.

Toppen