F
F.d. 55989
Guest
TrådskaparenSv: Tomelilla Golf tar ocker pris på ställplats.
Vem avgör vad som är ockerpriser.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
TrådskaparenSv: Tomelilla Golf tar ocker pris på ställplats.
Vem avgör vad som är ockerpriser.
Själv kan jag tycka att golfklubbar/båtklubbar och vissa varuhus borde tänka annorlunda, iallafall under lågsäsong. Om det står husbilar på natten så drar sig nog en och annan tjuv ifrån att göra inbrott.
Besökte Vingåker outlet strax innan dom öppnade, vi hade sovit vid badhusets-ställplats "Gratis" som dessutom bjöd på el för det priset.
Hur som helst så hade Vingåker outlet haft inbrott, tjuvarna hade slagit sönder ett par stora rutor. När vi väl får komma in så säger jag till butiksansvariga i förbifarten vid entrén, hade det funnits ställplats precis utanför så hade ni sluppit dessa krossade rutor, hon tittade bara på mig som om jag pratade Grekiska medans jag fortsatte in i butiken.
Hade jag varit ansvarig för den butiken hade jag anordnat ställplatser där man via kod får el och toalett/vatten efter det att man swichat in ex 300kr/dygn. "Då håller man långliggarna borta"
Inbetalt belopp hade jag sedan låtit husbilsfolket få som avdrag i butiken nästföljande dag då dom handlar.
För minimala kostnader hade butiken fått nattbevakning.
Moderater var förr detsamma som rikt folk, golf är dyrt att hålla på med därav uttrycket moderatbandy
Blir mest intresserad av varför man går in på tråden och läser om det när man tycker så illa om detSv: Tomelilla Golf tar ocker pris på ställplats.
Ganska nedlåtande attityd tycker jag.
Vad har golf med moderater och bandy att göra? Har man lite bollsinne och är intresserad av att röra på sig i ofta vackra omgivningar är golf ett skönt sätt att motionera.
Har inte ett dugg med politik att göra, medlemmarna i de golfklubbar jag spelar hos är ett ganska bra tvärsnitt av befolkningen, intresserade av att hålla sig i form.
Måttfullbandy har jag inte läst. Inte heller återhållsambandy, måttligbandy, sansadbandy, behärskadbandy, hovsambandy, försyntbandy, anspråkslösbandy, besittningsfullbandy, beskedliggolf, diskretgolf, restriktivgolf, soberholf, bälbalanseradgolf, modestgolf. Inte heller måttlösholf, gränslösholf, omåttligtholf, överdrivenholf, extremholf, obegränsadgolf, bålstorgolf, enormgolf, execivgolf, exorbiantgolf, extravagantgolf, illmitteradgolf,oåterhållsamgolf.Sv: Tomelilla Golf tar ocker pris på ställplats.
Måste det handla om politik, bara för man är moderat "moderat är ett adjektiv som menar på måttfull"
Intressant information. Förslag: starta en tråd med titeln "Saker jag inte är intresserad av".Sv: Tomelilla Golf tar ocker pris på ställplats.
Samma här, "moderatbandy" är inget för mej.
Bennie
MenIntressant information. Förslag: starta en tråd med titeln "Saker jag inte är intresserad av".
Bandy då? Hur förklarar du delen bandy när du har så fin förklaring på moderat?Sv: Tomelilla Golf tar ocker pris på ställplats.
Måste det handla om politik, bara för man är moderat "moderat är ett adjektiv som menar på måttfull"