• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Toatömning

jojje

HBK Medlem
Kommun
ÖstraGöinge
HBK-Nr
3802
Medlemskap
2025
Var på en kommunal ställplats i norra Italien och såg en italiensk HB som tömde sin kasettoa i brunnen och sedan går han till dricksvattenkranen och stoppar upp toahalsen i kranen och sköljer:mad: Det fanns tre kranar på en meters höjd i rad men ingen skyltning.
Visst skulle man agerat men det hade varit lönlöst för de kan varken engelska,tyska eller svenska.

Jojje

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Toatömning

Jo du Italienare är ett folk för sig det visar det sig som den svenska ambasadören sade på radio för en månad sedan. Kul att se på en stor parkeringsplats som är full men endast dom avsedda infarterna som är just avsedda för på och infart som inte ännu är fulla så ställer en innovativ Italienare där för där finns det ju plats och det resulterar i att många andra gör samma sak och det uppstår fullständig kaos, men när den chauffören kommer tillbaka så bara rycker han på axlarna och åker därifrån. Katolsk lösning på problemet.

F

F.d. 2944

Guest
Sv: Toatömning

Nu skall vi inte generalisera eller komma med racistiska inlägg men jag tror att sydeuropéer har lite andra vanor än vi uppe i nord.
Det är ju på gott och ont.
08 och 09 stod jag 10 veckor båda åren på Långholmens husbilscamping.
Där såg man en hel del skillnader.
En morgon var jag på väg upp till duschen och gick förbi två sydländska damer som stod i diskrännan.
Den längst bort från silen tvättade underkläder och den närmast silen diskade frukostdisken.
Allt i gott samförstånd, säkert blev ingen sjuk av det.
Lite skit rensar magen som man säger.

Gomer/Medlem

Toppen