• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Toamedel/tabletter, campinggas i Berlin

F

F.d. 14324

Guest
Hej, vi befinner oss i västra Berlin och börjar få slut på kemtabletter till toan och gas till vårat campingkök.
Gasen är av typen "liten burk" på 445 gram.

Någon som har tips om var man kan köpa sånt här i trakten?

mvh jocke

Roland o Ingegerd

HBK Medlem
Kommun
Rimbo
HBK-Nr
7128
Medlemskap
2025
Sv: Toamedel/tabletter, campinggas i Berlin

Hej.

Här kommer två förslag, det första ligger knappt 2 mil sydväst från Berlin centrum och ska enligt hemsidan ha mycket campingtillbehör. Det andra ligger ca 3 mil sydöst från Berlin centrum, där finns en återförsäljare för Reimo och där finns säkert det du behöver.

RCC-Treff
Potsdamer Straße 85
14513 Teltow

Camping Krossinsee
Wernsdorfer Str. 38, 12527 Berlin, Tyskland

Lycka till !

Roland

Mitthem

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
2600
Medlemskap
2025

Har hört att det skall finnas gas på Aldi men har inte kollat detta själv

F

F.d. 14324

Guest

Det ordnade upp sig hos Fritz i Tegel, välsorterat ställe. Jag har varit in på en Aldi efter det men jag glömde tyvärr bort att kolla efter gas och tabletter, fokus hamnade på annat gött o billigt..
Tack för hjälpen. ☺️

Finns det förresten någon vettig sammanställning över tillbehörsbutiker? Om inte kanske vi borde ta tag i det. ;)

mvh jocke

Toppen