• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tjänst för jämförelse/betyg på camping?

F

F.d. 24333

Guest
God morgon,

Jag har letat efter någon tjänst på Internet med jämförelse av olika campingplatser. Någon som har koll?

Alltså typ som Prisjakt eller Pricerunner fast för camping. Viktigt är att man skall kunna sätta betyg - tror detta skulle vara grymt användbart. Lika så skulle de ge oss en möjlighet att undvika dåliga ställen.

/Erik

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Tjänst för jämförelse/betyg på camping?

Eniros tjänst Rejta.se är väl lite åt det hållet.
Problemet med denna typ av tjänst är ju att allt hänger på att folk använder den och skriver in sina betyg.

Prisjakt är ju enklare då huvudtjänsten är prisjämförelser av produkter och det kan man automatisera. Användarbetygen är extra plus men inte nödvändigt.

//Stefan

F

F.d. 24333

Guest
Sv: Tjänst för jämförelse/betyg på camping?

God morgon,

Japp den ser okej ut - det viktigaste är nog i alla fall att vi alla kan undvika de värsta stinkhålen. Kanske en nya HBK tråd kan vara på sin plats.

Campingplatser:
Här lämnar vi synpunkter på bra och dåliga campingplatser.

Då blir det ju enkelt att hitta med sök funktionen.

/erik

Toppen