• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips på smultronställe

Marianne och Lars

FD HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
1832
Medlemskap
2022
Hej., vi kommer efter midsommar att åka mot Norrland. Vihar skissat på en liten resplan där vi tänkt övernattning i bland annat Oxelösund, Gävle och vidare upp mot Piteå.
Från Piteå hade vi tänkt en sväng in i landet mot Norge.
Finns säkert många fina ställen som vi passerar utan att känna till, och det var då som jag hoppas ni HB kare kunde komma med lite tips.
Vi fricampar gärna så bra vore med tips om trevliga övernattnings ställen.

Trevlig husbils sommar;)

F

F.d. 52909

Guest
Sv: Tips på smultronställe

Hej...kika i ställplatslistan så kommer du o hitta många ställen. Risken är väl bara att när man börjar titta där så brukar resan bli lite längre än planerat. :)

F

F.d. 52994

Guest

Hej., vi kommer efter midsommar att åka mot Norrland. Vihar skissat på en liten resplan där vi tänkt övernattning i bland annat Oxelösund, Gävle och vidare upp mot Piteå.
Från Piteå hade vi tänkt en sväng in i landet mot Norge.
Finns säkert många fina ställen som vi passerar utan att känna till, och det var då som jag hoppas ni HB kare kunde komma med lite tips.
Vi fricampar gärna så bra vore med tips om trevliga övernattnings ställen.
Trevlig husbils sommar;)

I Piteå har vi en fin Camping mitt i stan att stanna till vid, kostar visserligen. 100m till en restaurang och 500m in till centrum, ni får bara inte missa detta.
Välkommen till Piteå där solen alltid ler.:)
Mvh Curtan

F

F.d. 52919

Guest

Från Piteå ta väg 374 mot Älvsbyn-Vidsel och vidare mot Storforsen..Europas största obundna fors!! vidare upp mot Jokkmokk med samebyn... Ha en bra resa önsk. Bosse (en immigrerad Norrbottning)

Toppen