• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips på prisvärd bil max 500.000-600.000kr

F

F.d. 30632

Guest
Jag skulle vilja få tips på bra bil helst inte över 7 m. Den ska användas mars-oktober. En begagnad lågmilare tänker jag kan vara prisvärt. Anpassad för två vuxna. Jag vill ha stort garage som jag tänkte göra om till hund utrymme. Vilka husbilar har hög kvalité? Ljus interiör värdesätter jag också.

åkespångmyr

HBK Medlem
Kommun
Rättvik
HBK-Nr
35828
Medlemskap
2025
Sv: Tips på prisvärd bil max 500.000-600.000kr

Hej. Vi har en burstner nexxo 728, som vi trivs väldigt bra med. I det stora garaget bak under långbäddarna har vi en stor hundbur mitt i utrymmet, där är våra två hundar en Welsh springer å en jakt springer....när det är varmt ute är det absolut svalaste platsen i husbilen...har tagit upp en lucka så att hundarna kan se in i bilen å har kontakt med oss. Vi har en vinterbonad bil,den är lite längre en 7meter,men inget man märker....förra bilen vi hade var 7meter och helintegrerad...

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2024
Sv: Tips på prisvärd bil max 500.000-600.000kr

En CARTHAGO.
Tex en chic T47 eller T 51.
Som är bra kvalitet å lämplig för 2.