• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips på att göra ?

F

F.d. 24449

Guest
Hej !

Vi undrar om vi kunde få lite tipps på vad man kan göra på helgen när man åker ut. vi har en handikappad pojk som älskar att åka husbil, men gillar inte när det blir för mycket stoj ( typ badstränder ) så vi vore väldigt tacksamma för tipps då vi fått lite idetorka på vad man kan göra. Tacksam för svar Mvh Klas & Linda :oops:

PoPS

HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
3114
Medlemskap
2025
Sv: Tipps på att göra ?

Hej! Jag vet inte hur lugnt ni vill ha det men vi har två favoritställen vi brukar åka till. Det ena är Bohus-Malmön o det andra är Hornborgasjön (via Broddetorp). Inget stoj på nån av platserna.
Hälsn Pia

F

F.d. 50036

Guest
Sv: Tipps på att göra ?

Norra Öland, Löttorp och uppåt...

Vi gillar stränderna mot Kalmar sund, kalkstenshällar och slipade stenar. Leta efter fosiler är skoj och fiska. Fiske från stranden eller bryggan vid färjelägret i Grankullavik och i Sandvik är det också bra fiske från bryggan. Bäst med Öland är att man kan få en egen strand om man letar lite.

Lycka till Torbjörn

F

F.d. 24449

Guest
Sv: Tips på att göra ?

Hej !

Tack för tippset, det får bli en utflykt dit.

Mvh Klas :)

F

F.d. 24449

Guest

Hej !

Var ligger kroksjön ? vi har en sjö här i alingsås som heter kroksjön men dit kan man bara gå till, ligger långt inne i skogen.

Mvh Klas:oops:

F

F.d. 24449

Guest

Hej !

Tack för svaret, det låter toppen, dit kommer vi att åka.

Mvh Klas:)

F

F.d. 50036

Guest

Gillar ni fiske besökte vi en fiskecamp vid Olofström som var mycket trevlig och lugnt tempo. Googla på Harasjömåla.

Mvh Torbjörn

Toppen