• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

tips om madrasser ,dynor etc.

KaMa1

HBK Medlem
Inlägg
211
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
8710
Medlemskap
2024
hej,vi skaffade ny bäddmadrass till vår förra husbil,medan vi väntade skar dom till den samt sydde överdraget,jättebra,av kallskum., dom har även skum till dynor , möbeltyg etc.
;http://www.ideaab.se/

Vi övernattade helt sonika på deras parkering innan det var dax att gå och handla på morgonen, det brukar vi göra tex. "Visko" i Skene där vi brukar göra en "lov" framåt sensommaren , Skroten i Kinna ligger ju också alldeles i närheten.
Utanför Husvagnssvensson har vi också övernattat,för att gå in och handla dagen därpå.
Tror inte att någon har synpunkter,om man väl ämnar att köpa något i affärerna,lite mysigt sätt att utnyttja husbilen till,om det är en bit att åka.
mvh
KaMa1
 

gangletorp

FD HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Kil
HBK-Nr
10112
Medlemskap
2022
Sv: tips om madrasser ,dynor etc.

Köpte också måttsydd bäddmadrass i Karlstad. Perfekt komfort i Tempur kvalite.
Tidigare beställde jag nytt skummaterial till passagerarnas säte som var lite svampig. Även detta jobb lyckades Idea bra med!:mcride:
 
Toppen