• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tips om inredning i bodel och garage

Hjulnissarna

HBK Medlem
Inlägg
390
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1025
Medlemskap
2024
Jag har sett någon enstaka medlem som lagt in bilder av inredning av husbilsgaraget, hållare för laptop, tips om extra avställningshylla osv. Det hade varit trevligt när man planerar egen inredning av främst garaget i ny husbil om man kunde få tips hur andra gjort (helst i bilder). Kunde det kanske finnas en ämneskategori i forumet som hette "Inredningstips" så kunde t ex ett bildgalleri läggas där. Nu finns ju bara "Sköt om husbilen" (vaxning och annat underhåll) resp "Gasol" osv. Ingen rubrik passar på just medlemmars egna lösningar av bilens inredning.
Är detta en idé att nappa på?
Boo
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.820
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Tips om inredning i bodel och garage

Det finns en del under Värt att veta Husbil men nu så finns det även Inredningstips så det är bara att sätta igång med att visa alla ideer.

Vi kommer att flytta dit sådant vi hittar i andra forum men det kan ta lite tid innan det sker.

Ni kan alla hjälpa till med att få saker flyttade till rätt forum genom att trycka på det lilla Rapportera Post
report.gif
som finns i varje post och ange flytta till: (Och vart ni tycker den ska flyttas)
 
Toppen