• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips om bra avkoppling

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Tips om bra avkoppling

Hej jag gillar också att gå in och kollla varje dag.Vi har ju bara varit med en kort tid ca.1 vecka. Det var så roligt att läsa alla uppmuntrande svar på mina inlägg. Men efter 2 dagar kom inga mer svar det
gjorde mej lite besviken .Varje gång man går in så lever man på hoppet att läsa fler svar men icke sa nicke. Skrev då nytt inlägg samma sak ,svar en dag sen slut.Önskar att få mer kontakt med medlemmar att byta tankar och ideér med. Var söker jag då ???
Há det gott och tack för alla fina inlägg från er.

F

F.d. 4697

Guest

Fredag eftermidda så skall man lyssna på 107,vinyl samt läsa lite kul på forumet.

F

F.d. 24718

Guest

Rolf & Gunilla;

Gör en "personlig mailkontakt" med den/de som du "känner" för. (man klickar på medlemmens namn vid avataren och sedan väljer man "mail" eller står det Epost?) Skriv som du gjorde här ovan att du vill ha "mer kontakt". Ibland klaffar det, i bland inte. Men sånt får framtiden utvisa. Min "bästa kompis" är numera en kille från Australien som jag kom i kontakt med via ett bokprojekt på nätet. Jag har hälsat på honom en gång och han har varit till oss 2 ggr.
Du är välkommen att maila mej/oss om du vill.

Toppen