• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips önskas om kassaskrin

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Det kanske inte har ngt med husbil att göra men vet att det finns många som kan ge bra tips.

Skall ha ett kassaskrin som folk skall kunna lägga i små pengar i som 5:- 10:- och sedlar.
Detta skrin har innan stått öppet för medlemmar men det kommer ju även annat folk i bland dit och tyvärr litar jag inte på alla.
Hade tänkt att ha ett låsbart skrin som man borrar fast i en bänkskiva. Och sedan endast ha en lite växelkassa vid sidan av.
Fler tips önskas/Susanne

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Tips önskas om kassaskrin

Det kanske inte har ngt med husbil att göra men vet att det finns många som kan ge bra tips.

Skall ha ett kassaskrin som folk skall kunna lägga i små pengar i som 5:- 10:- och sedlar.
Detta skrin har innan stått öppet för medlemmar men det kommer ju även annat folk i bland dit och tyvärr litar jag inte på alla.
Hade tänkt att ha ett låsbart skrin som man borrar fast i en bänkskiva. Och sedan endast ha en lite växelkassa vid sidan av.
Fler tips önskas/Susanne
PÅ ÖB finns bra kassaskrin även på Rusta. Yngsta dottern som har äggförsäljning har skruvat fast ett sådant i bordet då folk själva hämtar ägg. Kanske kan vara nåt för dej ?
MVH Gunilla

Thomas o Karin

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
6008
Medlemskap
2026
Sv: Tips önskas om kassaskrin

Om du har det på en typ bänkskiva eller något skulle man kunna fästa ett skrin eller burk på undersidan och ta upp ett litet hål till pengarna i skivan. Såg detta i en obemannad gårdsbutik

/Thomas

Toppen