• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tillbehörsbutik i Holland?

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025
Jag har på något sätt fått reda på en STOR tillbehörsbutik i Holland eller på Tyska sidan
men har glömt vad den heter och ligger.Hjälp om någon vet.:(
Anders

Johnny o Lisa

HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
7809
Medlemskap
2025
Sv: Tillbehörsbutik i Holland?

det finns en stor i Holland,och byn heter vintersviik,vet inte om stavningen stämmer:confused::confused:

puss o kram Johnny

D

Deleted member 11118

Guest

Här har du den, jag var där i fjol, ta god tid på dej för de den är stor och de har mycket, finns även en restaurang i affären där man kan äta om man vill. Längst upp till höger på deras hemsida kan du välja engelska om du föredrar det framför holländska

Obelink.nl

vissan

FD HBK Medlem
Kommun
Oxelösund
HBK-Nr
8394
Medlemskap
2022

Var där förra veckan. Den är hur stor som helst med mycket bra priser.

F

F.d. 29794

Guest

Obelink har allt man inte visste att man behöver plus lite till
Christer

F

F.d. 53141

Guest

Hej Anders!
Vi var på Obelink i måndags på hemresan efter nära 6 månader i södra Europa.
Fick tips av goda vänner och det tackar vi för. Otroligt stort urval och mycket bra priser. Vi gick i tre timmar sen fick vi bryta. Hade kunnat gå där betydligt längre. Natten innan stod vi på en ställplats och camping 1 km därifrån. Definitivt värt ett besök. Obelink N 51 57 33. O 06 41 12. Misterweg, Winterswijk, Holland. Strax söder om Enschede.
Hälsningar
Charlie B:)

myrorna

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
9322
Medlemskap
2025

Hej Anders!
Vi var på Obelink i måndags på hemresan efter nära 6 månader i södra Europa.
Fick tips av goda vänner och det tackar vi för. Otroligt stort urval och mycket bra priser. Vi gick i tre timmar sen fick vi bryta. Hade kunnat gå där betydligt längre. Natten innan stod vi på en ställplats och camping 1 km därifrån. Definitivt värt ett besök. Obelink N 51 57 33. O 06 41 12. Misterweg, Winterswijk, Holland. Strax söder om Enschede.
Hälsningar
Charlie B:)

Vi är på väg till Obelink.
Kommer förmodligen dit på söndag kväll 14/4
Vill gärna veta var denna stellplats/camping finns?

Gun o Åke

Toppen