• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tillbehör möbler mm

F

F.d. 56025

Guest
Hej alla har precis köpt en husbil och ska nu inhandla allt möjliga tillbehör bla ute möbler, köksredskap mm ja ni vet nog vad jag menar. Har ni några tips på nätsidor eller butiker som är bra och seriösa. Tackar på förhand

Livibil

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Sv: Tillbehör möbler mm

Ta en premiärtur till Obelink i Holland. Där hittar ni allt och till bra priser. Tänker ni satsa på husbilslivet är det värt att köpa lite mer kvalitet.

F

F.d. 32985

Guest

Det finns relativt stora förhandlingsmöjligheter om ni köper hos tex en husbilsfirma som också säljer tillbehör. Vårt pris på stolar, bord mm blev prismässigt under vad de mer webbaserade företagen kunde ge.

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Om ni inte är vana vid camping, köp bara det nödvändigaste och kör ett tag, ni kommer att upptäcka att saker ni trodde var helt nödvändiga bara blir liggande, det ni saknar kan ni köpa efter hand. Det finns ju både campingbutiker, båtbutiker och varuhus m.m. överallt! :)

F

F.d. 55764

Guest

Vi hade tänkt att köpa något för att minska skrammel från skåpen av glas och burkar, har någon några bra tips?
Hade tänkt köpa en bit skumgummi som jag skär ut hål i...

Toppen