• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Till Webadm.

F

F.d. 6238

Guest
Skulle vilja fråga er som är Tarzan på Data?

Vad är det för skillnad på att: Skicka ett meddelande via e-post till xxxx

eller Skicka ett privat meddelande till xxxx.

Det är alltså två (2) möjligheten att skriva e-post. VARFÖR???

Och sedan om jag vill Understryka meningen? HUR GÖR JAG (Du) (Vi)

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Till Webadm.

OK. Nästa fråga????

Är det bara JAG som kan läsa mailet eller är det någon i Webadm. FRÅGAS----- Kom---
:confused::confused::confused: Skulle kunna trycka smiles i hela rutan?????????

F

F.d. 4879

Guest

Är det ett mail så kan bara du läsa det. Om det är ett PM så vet jag inte men jag har svårt att tänka mej att nån annan skulle läsa det även om weben kanske skulle kunna. Så lågt sträcker sig säkerligen ingen i den här klubben. Jag har fullt förtroende för webgruppen och dom gör ett j--t bra jobb!

F

F.d. 3581

Guest

Kölis, hur vet du att ingen annan med rätt behörighet kan läsa meddelanden inom denna applikation ??

Mvh
Dag

F

F.d. 6238

Guest

Har visserligen tryckt på TACKKNAPPEN MEN jag måste bara få säga att jag håller med Göran till 100.

Ni på Webadm gör ett KANONJOBB.
Och dessutom arbetar Ni H E L T idiellt. (F-n om man visste om det var rättstavat) men Du vet la va jag menar Kingen.

Passar på att önska Alla som läser detta EN TREVLIG PÅSK!
(Berit är väl Ledig) Hoppas Vi---- Jag smög in sista meningen för jag tror inte att det är någon annan än Ni som kan läsa detta---
PUST??!! PPPPPUH

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Kurt

Berit ska jobba imorgon till kl15.00 sen är hon ledig.
Vi hade ju en tanke att göra premiärturen under påsk men jag tror att det skiter sig "så att säga"

GLAD PÅSK

Ha de gôtt och hälsa Monica

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Teknisk sett så er det mulig å grave frem informasjonen i lagrede PM i vBulletin (motoren i webben), men ikke ved hjelp av vanlige verktøy. En må "angripe" databasen på baksiden, og det tror jeg ingen orker her i klubben.

Normale PM kan bare leses av avsender i sin sendte meldinger og mottaker i sin mottatte meldinger. Når begge har slettet sin kopi så finnes det ingenting igjen i databasen heller.

Toppen