• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Till Webadm.

F

F.d. 6238

Guest
Hej på Er vänner.
Jag har en fråga till Er. Det gäller chatten.
Mina frågor är att: Nr 1. När jag skriver på chatten så efter en stund så kommer det upp ett Fönster att jag skall logga in igen.
Varför???

När jag har fått svar på den frågan så kommer jag att ställa fråga 2 av 2.
Hälsningar Kurt

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Till Webadm.

Kurt, jag vet inte varför men det verkar som din hantering av cookies kan vara för hårt ställd. Hur lång tid brukar det ta? Är någon mer drabbad?

F

F.d. 6238

Guest

Tack för ditt svar Håkan.
Nu pratar du lite Grekiska med mig men jag har känslan att när jag var på chatten så var det flera deltagare som upplevde detsamma som jag. Jag lovade att ställa fråga 2 men jag väntar tills Kolan har blivit "lite klarare".
Skall fundera på detta med cookies så får jag återkomma. Kanske att man är lite Cookie.
Jag ber att få återkomma. Hls Kurt.:confused:
Ursäkta Håkan det där om tiden.
Ja, jag uppskattar det till cirka minuter. Dvs omkring 5 - 10 min.

Senast redigerad av en moderator:

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Kurt, det är viktig info om det är mer än du. Gäller det flera samtidigt så kan det vara något med forum eller förbindelsen dit. Gäller det bara dig så är det troligen din dator och då kan det vara cookie.

Det är också viktigt om detta häner ofta eller enstaka ggr.

F

F.d. 6238

Guest

Tack Håkan. Jag skall fråga mina polare hur dom upplever chatten. (måste bara gå på lustiga huset först) men jag återkommer.
TACK. HÅKAN

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024

Hej Håkan!

Det händer ofta att någon trillar ur chatten - varje gång man är inne.

Jag har en annan fråga - de blir ibland fördröjning innan texten kommer fram som jag har skrivit och ibland kommer den inte fram alls- vad kan det bero på?

Jag brukar då kolla på ADSL-modemet om det är några lampor som blinkar men så är inte fallet - vad kan detta bero på?

Hälsningar

Marie

F

F.d. 3753

Guest

Inloggningsrutan syns en stund när man lämnar chatten.
Kan det vara så att Curt tappar förbindelsen en stund eller att något fördröjer kvittensen i TCPIP-protokollet och det är därför han får upp rutan? Jag har aldrig sett den annat än när jag avslutar chatten.

F

F.d. 6238

Guest

Hej Håkan!

Det händer ofta att någon trillar ur chatten - varje gång man är inne.

Jag har en annan fråga - de blir ibland fördröjning innan texten kommer fram som jag har skrivit och ibland kommer den inte fram alls- vad kan det bero på?

Jag brukar då kolla på ADSL-modemet om det är några lampor som blinkar men så är inte fallet - vad kan detta bero på?

Hälsningar

Marie
Tack Marie.
Det var den frågan som jag hade som nr 2 till Håkan. Men nu har Du ställt den. Tack för detta. Nu behöver jag inte ställa frågan.
Tack och Godnatt vänner. Idag har det varit en mycket trevlig dag. Men tänkt på en sak; Att imorgon blir det bättre. Hls från Kurt i Monica o Kurt.
Eller hur Hasse P.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Jag har hittat ett fel som kunde logga ut om man var inaktiv mer än en minut. Detta nu justerat så får vi se om det blir bättre.

F

F.d. 6238

Guest

Tack Håkan!

Nu skall jag inte ge Dig för mycket beröm för då blir Du så jäv-- märkvärdig att du kommer väl inte att titulera mig nästa gång För HERR Gubbjävel vilket faktiskt är min TITEL fr.o.m. 10 dec.2007.

"ETT STORT GRIN I HELA ANSIKTET"

Tack Håkan Du är en KLIPPA.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Och vad var fråga 2 nu när fråga 1 är avklarad?

F

F.d. 1082

Guest

Tack Håkan!

Nu skall jag inte ge Dig för mycket beröm för då blir Du så jäv-- märkvärdig att du kommer väl inte att titulera mig nästa gång För HERR Gubbjävel vilket faktiskt är min TITEL fr.o.m. 10 dec.2007.

"ETT STORT GRIN I HELA ANSIKTET"

Tack Håkan Du är en KLIPPA.
Hur har du fått den eminenta titeln Kurt?
Inträffade det något speciellt 2007-12-10 undras?
Förr eller senare kommer väl även en yngling som jag dit,MEN det dröjer!!!
Hehehe.

Lennart.

F

F.d. 6238

Guest

Marie o Rolf inlägg 8 (åtta) har redan ställt frågan, så jag är Supernöjd.

Kan Du kommentera denna så är jag tacksam.

Tack, Håkan och hoppas att Du kommer till någon träff för jag har många frågor till Dig när det gäller att lägga in bilder vilket som du vet att jag är fullständigt Rudis på.

Hls från H.G.J. Kurt.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Tyvärr är Internet inte helt tillförlitligt och det händer att man tappar det man skriver.
Det finns många tänkbara orsaker och är omöjligt att peka på någon speciell.
Om det alltid är Chatten och det drabbar mer än en person så kan det vara problem med chatten annars är det vanligen på vägen dit eller i den egna datorn.

F

F.d. 6238

Guest

Birgitta o Lennart.
Eftersom jag lever mitt 10ånde liv, och jag blev Anställd i Statens tjänst den 10 dec. 2007 så fick jag Hederstiteln Gubbjävel.

Men när Sankte Pär eller "Per" fick reda på på mitt "öde" fick jag Hederstiteln Före Gubbjävel Alltså HERR.

Jag blev Pensionist den 10 dec. förra året.

Om mitt 11 liv vet jag inte, jag vet bara att jag har blivit mycket äldre än Katten.

F

F.d. 6238

Guest

Tyvärr är Internet inte helt tillförlitligt och det händer att man tappar det man skriver.
Det finns många tänkbara orsaker och är omöjligt att peka på någon speciell.
Om det alltid är Chatten och det drabbar mer än en person så kan det vara problem med chatten annars är det vanligen på vägen dit eller i den egna datorn.

Tack Håkan för dina inlägg. Personligen har jag uppfattningen att det är flera som drabbas av detta men det kanske Du nu har rättat ut. Tack, Håkan, med risk för att bli tjatig så säger jag det igen. Du är en klippa, hälsa till Lakrisen så ses vi DÄR UTE. hls från M o K.

F

F.d. 1082

Guest

Det var som f-n.Har inte sett förrän nu att är så g-l,förlåt! mig för detta.Det var inte alls min avsikt
att du skulle lämna ut dig så!
Nåväl jag förmodar att jag med ditt räknesätt är inne på mitt 8-ånde liv och är väl fortfarande att betraktas som yngling,jag har ju fortfarande 1 till gott på katten.
I alla fall så önskar jag "vi" dig o Monica en mycket god sömn i natt,för det ska jag försöka få nu.
Givetvis önskas övriga i kluben D.S.

Lennart.

F

F.d. 6238

Guest

Tack, Lennart för dom vänliga orden. Vi (Min Favorithustru) hoppas att vi ses ute i "busken" så vi kan räta ut frågorna. Ha de nu bra så ses Vi.
Hälsningar från Era vänner i Göteborg.

Toppen