• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Till Teddi!

T

Teddi

Guest
Sv: Till Teddi!

tack hasse,,nu blir ja rörd:) men de e naturligt hoppas ja,, för övrigt e vi alla goa gubbar,,,o tanter för den delen också:) men ja bugar mej o hälsar alla till smarholmen,,,

så länge vi får ha platsen ifred,,

tack så mycke hasse-gisela,,ja får nog lugna ner mej med en klass28,:D,

ha de ,,teddi,,

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024

tack hasse,,nu blir ja rörd:) men de e naturligt hoppas ja,, för övrigt e vi alla goa gubbar,,,o tanter för den delen också:) men ja bugar mej o hälsar alla till smarholmen,,,

ha de ,,teddi,,

Teddi!

Du behöver inte bli rörd, det är du värd.

Så som du bjuder på dig själv, och din egen "ställplats med öl under altanen"

Helt otroligt.... Det finns inte många som du.

Hoppas att få träffa dig igen! :)

Du är guld värd..

Ha det nu gott!

kjellemona

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5065
Medlemskap
2022

:

ha de ,,teddi,,

Ja Teddi

Jag håller med Hasse o Gisela att det är en ynnest att fått träffa dig och ha med en sån go gubbe i klubben. Vi träffade dig en stund i Smarholmen och du har hjärtat på rätta stället. Hoppas ingen får för sig att klanka ner på dig igen för småsaker, det hör inte hemma här. Ha det så bra, ser fram emot att få träffa dig igen.
Kjelle o Mona

T

Teddi

Guest

:

Ja Teddi

Jag håller med Hasse o Gisela att det är en ynnest att fått träffa dig och ha med en sån go gubbe i klubben. Vi träffade dig en stund i Smarholmen och du har hjärtat på rätta stället. Hoppas ingen får för sig att klanka ner på dig igen för småsaker, det hör inte hemma här. Ha det så bra, ser fram emot att få träffa dig igen.
Kjelle o Mona

detta blir för mycke för en gammal gubbe:) ja går ut i garaget,,där har ja gömt en fyrkant med skruv:) en sån go förening vi har,,men vi e många som ska äras,,,tack alla goa medlemmar,,teddi,,

F

F.d. 2944

Guest

Bäste blivande husbilsambassadör, passa dig!!!

Att på detta sätt erbjuda plats för husbilar utan att ta rejält betalt och dessutom ha osmaken att bjuda på gratis pilsner, det upprör säkert campingsverige. Snart har du säkert en stämning på halsen! ;-)))

Skämt å sidor, fler Teddi i klubben!

Vore det inte så långt skulle jag hälsa på dig när det bär av i helgen, men vem vet!

Skön helg på dig och fortsätt att skriva! Även från varmare trakter.

Gomer/medlem

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025

Det blir lite för mycket av hyllningkör till Teddi här, så jag får försöka hitta något negativt.
;)
Hmmmmmm........ Tänker länge..............
Jo nu vet jag!
Han försökte bjuda mig på en FOLKÖL 2,8% och han kallar blasket för 28 för att dölja sanningen!!!!!
:D
Ha dé Teddi, vi ses snart igen.
//W

Toppen